گاریدو: تمام بازی ها برای ما مهم است مخصوصا دیدار با السد قطر

گاریدو: تمام بازی ها برای ما مهم است مخصوصا دیدار با السد قطر



سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به قطر امده ایم تا سه امتیاز بازی را بگیریم و هدفی جز این نداریم.

به گزارش مجاهدت از مشرق، خوان کارلوس گاریدو در نشست خبری قبل از بازی پرسپولیس و السد قطر در هفته سوم لیگ نخبگان آسیا گفت: بازی فردا مثل تمام دیدارهای لیگ نخبگان آسیا اهمیت دارد اما برای پرسپولیس فرقی ندارد چون همه بازی‌ها مهم هستند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: می‌دانیم السد تیم ارزشمندی است و بازیکنان و کادر فنی قوی دارد. اینجا آمده‌ایم تا سه امتیاز بازی را بگیریم چون پیروزی برای ما ارزشمند است که با همین هدف هم اینجا هستیم.

سرمربی پرسپولیس درباره اهداف این تیم برای فصل جاری لیگ نخبگان با وجود کسب تنها یک امتیاز از دو دیدار این فصل تصریح کرد: بازی فردا برای ما مهم است. همه می‌خواهیم فصل خوبی در لیگ نخبگان داشته باشیم. می‌خواهیم روی بازی فردا تمرکز کنیم. هواداران همیشه برای ما مهم بوده‌اند و به خاطر آنها روی بازی فردا تمرکز کرده‌ایم و تا آخرین لحظه در بازی تلاش خواهیم کرد.

او بار دیگر تاکید کرد: آن چیزی که مهم است، بازی است. در بازی فردا بازیکنان خوبی حضور دارند و تلاش می‌کنند. دو تیم خوب فردا به مصاف هم می‌روند و من بازیکنان حریف را می‌شناسم چون قبلاً با آنها کار کرده‌ام.

گاریدو در خصوص سلب میزبانی از پرسپولیس در لیگ نخبگان تا اطلاع ثانوی گفت: فکر می‌کنم باید روی بازی فردا تمرکز کنیم و راجع به آن صحبت کنیم. چیزی که ما روی آن تمرکز خواهیم داشت، بازی فردا خواهد بود. بازی فردا برایمان بازی مهمی است. همه ما می‌خواهیم فصل موفقی در لیگ قهرمانان داشته باشیم و برای این کار باید بازی‌ها را برنده شویم. برای اینکه بازی را با موفقیت و برد پشت سر بگذاریم. همیشه هواداران برای پرسپولیس مهم بوده‌اند و مهم هستند، اما ما باید تمام سعی و تمرکزمان را روی بازی فردا بگذاریم و تا آخرین لحظه بازی کنیم تا ببریم.

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید