گازرسانی به مناطق محروم و دورافتاده آغاز شد

گازرسانی به مناطق محروم و دورافتاده آغاز شد


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از شیراز، «علی‌اکبر میدان‌شاهی» مدیرعامل شرکت گاز استان فارس امروز در آیین آغاز عملیات گازرسانی به ۱۱ روستا در فارس اظهار داشت: در راستای جهاد تبیین آئین کلنگ زنی گازرسانی به مجموعه روستاهای دژگاه، بخش دهرم فراشبند و روستای کورده از توابع شهرستان خنج پیرو منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر خدمات‌رسانی به نقاط محروم و دورافتاده صورت گرفت.

 مدیرعامل شرکت گاز استان فارس گفت: در این عملیات ۱۵۱ کیلومتر شبکه گذاری انجام می‌شود که با بهره برداری از آن  ۱۱۰۰ خانوار از این نعمت الهی برخوردار خواهند شد. 

میدان‌شاهی افزود: اعتبار در نظر گرفته شده برای این پروژه 200 میلیارد تومان است که با اجرایی شدن آن روستاهای دژگاه، دهنو، گوری، سوارغیب، ایل سالار، علمدان علیا، علمدان سفلی، جوهری، دوسا آباد کورش از توابع فراشبند و روستای کورده از توابع خنج از گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.

وی افزود: با توجه به اینکه دولت حمایت از مناطق محروم  و کمتر برخوردار را در اهم کارهای خود قرار داده و از طرفی به منظور تحقق سیاستهای کلی محیط زیست که توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شده باید از حداکثر توان خود استفاده کنیم تا هر چه زودتر همه خانوارها و صنایع از گاز طبیعی برخوردار شوند.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید