گرامیداشت راست‌قامتان مجنون استان فارس با عنوان «ستاره‌های شهر»

گرامیداشت راست‌قامتان مجنون استان فارس با عنوان «ستاره‌های شهر»


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، سرگرد پاسدار «سیدمرتضی آل علی» رئیس کنگره سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس از برگزاری اولین یادواره راست قامتان مجنون و شهدای استان فارسی جزیره مجنون با عنوان «ستاره‌های شهر» در تاریخ هفتم تیرماه در تالار حافظ شیراز خبر داد.

رئیس کنگره سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس اظهار داشت: در این برنامه که با هدف گرامیداشت ۲۵۰ تن از راست قامتان مجنون استان فارس که در چهارم تیرماه ۱۳۶۷ بر اثر بمباران شیمیایی دشمن بعثی در جزیره مجنون به شهادت رسیدند برگزار می‌شود برنامه‌های متنوع هنری و روایتگری نوین دفاع مقدس نیز در نظر گرفته شده و حضور خانواده‌های شهدای این عملیات زینت بخش این محفل خواهد بود.

آل علی با اشاره به اینکه این برنامه پیش درآمدی بر برگزاری اجلاسیه سال ۱۴۰۲ شهدای استان فارس است افزود: در راستای اجلاسیه شهدای استان فارس که سال آینده برگزار خواهد شد سلسله جلسات پاسداشت شهدای اقشار مختلف و عملیات‌های دفاع مقدس و معرفی لشکر‌ها و گردان‌های فارس به صورت ماهانه تحت عنوان «ستاره‌های شهر» برگزار می‌شود و در هر ماه به سوژه و موضوع جدیدی اختصاص می‌یابد.

چهارم تیرماه ۱۳۶۷ در تک دشمن در جزیره مجنون تنها در عرض یک نیمروز ۲۵۰ تن از رزمندگان استان فارس که ۹۳ تن از آن‌ها شیرازی بودند بر اثر بمباران شیمیایی رژیم بعثی به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید