گرامیداشت مناسبت‌های دفاع مقدس پویایی جامعه را به‌همراه دارد

گرامیداشت مناسبت‌های دفاع مقدس پویایی جامعه را به‌همراه دارد


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، نشست مشترک سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی و «محمدرضا حاجی‌زاده» فرماندار شهرستان گلبهار امروز در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

سردار یوسفعلی‌زاده در این نشست ضمن قدردانی از اقدامات صورت گرفته در حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سطح شهرستان، اظهار داشت: گرامیداشت ۴۳ مناسبت دفاع مقدس و مقاومت به‌عنوان اولویت در عرصه ترویج فرهنگ جهاد و مقاومت در سطح استان پیگیری می‌شود که بر اساس هماهنگی صورت گرفته دبیری ستاد گرامیداشت‌های دفاع مقدس در شهرستان‌ها بر عهده فرماندهان نواحی بسیج است.

وی افزود: گرامیداشت‌ مناسبت‌ها در جغرافیای استان باید مورد توجه قرار گیرد تا روح مقاومت و ایستادگی در بستر زمان در جامعه جاری و ساری باشد.

این مسئول خاطرنشان کرد: اولویت دیگری که باید نسبت به آن اهتمام شود برنامه‌های پیشنهادی اداره‌کل حفظ آثار استان در قالب ۹۵ عنوان برنامه است که فهرست آن به دستگاه‌ها و ساختارها ابلاغ شده تا با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها این برنامه‌ها در حد توان اجرا شود.

یوسفعلی‌زاده با تأکید بر برگزاری جلسات شورای هماهنگی حفظ آثار و گرامیداشت مناسبت‌های دفاع مقدس با محوریت فرماندار شهرستان یادآور شد: گرامیداشت مناسبت‌های دفاع مقدس راه‌گشا نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف است و الگوی جوانان در تداوم حرکت روبه‌پیش انقلاب اسلامی خواهد بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنان خود لازمه پیشرفت و آبادانی بیش‌از پیش کشور را مدیریت جهادی دانست و گفت: خدمت‌رسانی و دفاع از حیثیت و کارآمدی نظام نیازمند حرکت جهادی است. شرایط امروز ایران اسلامی با سال‌های ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی قابل قیاس نیست؛ بر همین اساس با تکیه به تجارب دوران دفاع مقدس می‌توان به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی دست پیدا کرد.

این مسئول تأکید کرد: گرامیداشت مناسبت‌های دفاع مقدس علاوه بر پاسداشت این حماسه جاوید، تکلیف آحاد جامعه را نسبت به حرکت آینده نظام مشخص می‌کند.

تأسی به فرهنگ دفاع مقدس ضامن کشور در برابر آسیب‌های اجتماعی

حاجی‌زاده نیز در این نشست ابراز داشت: برای اینکه عملی به رفتار تبدیل شود باید نسبت به آن معرفت پیدا کرد؛ بر همین اساس اگر به دنبال نشر ارزش‌های دفاع مقدس هستیم باید آحاد جامعه نسبت به این دوران پرافتخار معرفت پیدا کنند.

فرماندار شهرستان گلبهار تصریح کرد: تأسی به فرهنگ دفاع مقدس راه برون رفت از چالش‌هایی خواهد بود که جمهوری اسلامی با آن مواجه است، همچنین از بروز بسیاری از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری می‌شود.

وی در پایان آمادگی دستگاه‌های اجرایی شهرستان گلبهار را از فعالیت‌های حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس اعلام کرد.

در این نشست «نصرالله لولو» مسئول دفتر نمایندگی حفظ آثار دفاع مقدس شهرستان گلبهار گزارشی از اقدامات صورت گرفته در سطح این شهرستان در حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارائه کرد.

در پایان احکام مسئولیت «محمدرضا حاجی‌زاده» فرماندار شهرستان گلبهار به‌عنوان رئیس هیئت امنای شهدای گمنام شهرستان و حجت‌الاسلام «جواد غلامی» امام جمعه شهرستان و سرهنگ دوم پاسدار «ابوالحسن پوررضا» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج توسط مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی اعطا شد.

در این نشست سرهنگ «علیرضا رضایی» مدیر آموزش و معارف دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و سرگرد پاسدار «مجتبی نیازی» مدیر هماهنگی امور شهرستان‌ها اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان نیز حضور داشتند.

گرامیداشت مناسبت‌های دفاع مقدس پویایی جامعه را به‌همراه دارد

گرامیداشت مناسبت‌های دفاع مقدس پویایی جامعه را به‌همراه دارد

گرامیداشت مناسبت‌های دفاع مقدس پویایی جامعه را به‌همراه دارد

گرامیداشت مناسبت‌های دفاع مقدس پویایی جامعه را به‌همراه دارد

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید