گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روضه فاطمیه در قم+ تصاویر

گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روضه فاطمیه در هیات رزمندگان اسلام قم/ تصاویر//////// در حال بارگذاری


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از قم، محفل بزرگداشت یاد و خاطره شهدای بمباران روضه فاطمیه قم در ایام فاطمیه سال ۱۳۶۵، به همت واحد خواهران هیات رزمندگان اسلام در حسینیه امام خامنه‌ای گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) قم برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام حبیب فرحزاد از کارشناسان مذهبی در سخنانی به موضوع فضیلت و مقام شهدا، ایام شهادت حضرت زهرا (س) و مظلومیت ۱۸ بانوی شهید بمباران هوایی محفل روضه ام الائمه (ع) که اغلب از خانواده سادات بودند، پرداخت.

مراسم فوق با شعرخوانی در وصف شهدا و اجرای گروه انصارالحجه همراه و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم، مسئولان هیات و تعدادی از شاهدان عینی بمباران هوایی روضه فاطمیه نیز در آن حضور داشتند.

گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روضه فاطمیه در هیات رزمندگان اسلام قم/ تصاویر//////// در حال بارگذاریگرامیداشت یاد و خاطره شهدای روضه فاطمیه در هیات رزمندگان اسلام قم/ تصاویر//////// در حال بارگذاریگرامیداشت یاد و خاطره شهدای روضه فاطمیه در هیات رزمندگان اسلام قم/ تصاویر//////// در حال بارگذاریگرامیداشت یاد و خاطره شهدای روضه فاطمیه در هیات رزمندگان اسلام قم/ تصاویر//////// در حال بارگذاریگرامیداشت یاد و خاطره شهدای روضه فاطمیه در هیات رزمندگان اسلام قم/ تصاویر//////// در حال بارگذاری

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید