گرامیداشت یاد و خاطره ۵۲ شهید روستای صرم قم

یادواره ۵۲ شهید روستای صرم قم برگزار شد


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از قم، بیست و ششمین یادواره پنجاه و دو شهید روستای صرم شهرستان کهک با حضور مردم روستا و مسئولان شهرستان در مسجد چهارده معصوم (ع) روستای صرم برگزار شد.

سردار سرتیپ پاسدار «سالار آبنوش» مشاور فرمانده سپاه و از فرماندهان دفاع مقدس، در این مراسم طی سخنانی به بیان نقش و جایگاه شهدا در پیروزی و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی پرداخت و اظهار داشت: در شرایط فعلی مسئولان بایستی با حفظ ارتباط خود با بدنه جامعه و شنیدن درد دل مردم تا حد ممکن مشکلات اقتصادی را حل کرده و دین خود را به مردم انقلابی و ولایتمدار کشور ادا کنند.

حضور پیکر مطهر یکی از شهدای گمنام، اجرای گروه سرود، خاطره گویی تعدادی از پیشکسوتان، مرثیه سرایی در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) و تجلیل از برگزیدگان جشنواره پویش قهرمان از برنامه‌های این مراسم بود.

به گفته نجفی مسئول برگزاری جشنواره قهرمان، نوزده اثر به صورت کلیپ با موضوع شهدای روستای صرم به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود که امروز از آثار برتر تجلیل شد.

همچنین برگزاری مسابقه نقاشی در بین مدارس ابتدایی و راهنمایی روستا با عنوان پویش زهرا، زندگی، شهادت و برپایی جلسات روایتگری شهدا در طول ماه جاری در مدارس و مساجد سطح روستا از دیگر برنامه‌های ستاد یادواره بود.

در مراسم فوق، امیر نعمت محسنی زرین ارشد ارتش در قم، سید مهدی رضویان مسئول سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت قم و مسئولانی از سپاه شهرستان کهک حضور داشتند.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید