گردشگری دفاع مقدس حلقه مفقوده فرهنگی خوزستان است


دفاع مقدس حلقه مفقوده فرهنگی خوزستان هست” src=”https://defapress.ir/files/fa/news/1403/6/26/2604604_699.jpg” alt=”گردشگری دفاع مقدس حلقه مفقوده فرهنگی خوزستان هست” width=”306″ height=”184″ align=”left”>به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، اولین تفاهم‌نامه استانی گردشگری دفاع مقدس با عنوان گردشگری نور امروز با حضور فرمانده قرارگاه جنوب غرب کربلا، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، شهردار اهواز، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان، مدیرکل آموزش و پزرورش خوزستان و مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در قرارگاه کربلا امضا شد.

«عبدالله حبیبی» مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در ایبن جلسه به ضرورت اجرای این طرح اشاره کرد و اظهار داشت: طبع همه دانش‌آموزان ما به خصوص نسل امروز این هست که گاهی از حصار مدرسه آزاد باشند و در فضاهایی متفاوت قرار بگیرند و چه ایده‌ای بهتر از این که در اردوی گردشگری دفاع مقدس با رشادت‌ها و قهرمانان ملی شان آشنا شوند.

وی افزود: طی جلساتی که با سردار مرادحاجتی داشتیم اعلام آمادگی کردیم که هر چهار ناحیه آموزش و پرورش اهواز را فراخوان داده و طی برنامه‌ای به این اردوهای شهر محور اعزام کنیم.

حبیبی با اشاره به اهمیت انعقاد این تفاهم‌نامه، گفت: تقارن هفته دفاع مقدس، بازگشایی مدارس و هفته گردشگری مناسب ارزشمندی هست که این حلقه گمشده در فضای فرهنگی استان را پیوند بزنیم و ما در این خصوص آمادگی لازم را دارا هستیم.

مدیرکل آموزش و پزرورش خوزستان یادآور شد: نواختن زنگ ایثار و مقاومت اولین برنامه مدارس ما در سراسر استان هست و زنگ مدارس منتخب‌مان را نیز با عنوان زنگ «مهر محمدی» به مناسبت ولادت حضرت رسول (ص) خواهیم نواخت.

انتهای پیام/

 

 

.

 

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید