گشت ارشاد مسئولان از اولویت‌های ستاد امر به معروف است

گشت ارشاد مسئولان از اولویت‌های ستاد امر به معروف است



به گزارش خبرنگار مجاهدت به نقل از روز دوشنبه گروه فرهنگی ایرنا از ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، سید محمدصالح هاشمی گلپایگانی پس از انتخاب هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران و در آستانه آغاز به کار دولت سیزدهم با اعلام برخی مواضع، برخورد با مسئولان متخلف را به عنوان عمده ترین اولویت این ستاد اعلام کرد و گفت: مطابق برنامه های تدوین شده در ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور یکی از اولویت های اصلی این ستاد برخورد با مدیران مفسد و احیای گشت ارشاد مسئولان است که بدون شک با همکاری و همراهی دولت جدید تقویت خواهد شد.

وی افزود: در همین راستا مشارکت جدی مردم عزیز کشورمان در بحث مطالبه گری از مسئولان بسیار حائز اهمیت است و برنامه های ستاد برای برخورد با مسئولان متخلف بدون همکاری آنها  قابل اجرا نخواهد بود.

هاشمی گلپایگانی تاکید کرد: از آحاد مردم ایران دعوت می کنیم که شکایت ها نسبت به هرگونه تخلف و سوء رفتار مسئولان و مدیران کشور را به شعب ستاد امر به معروف و نهی از منکر در سراسر کشور گزارش کنند تا مسئولان مربوطه این شکایت ها را تا حصول نتیجه مطلوب پیگیری نمایند.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در هجدهم خرداد در دومین مناظره تلویزیونی گفت: ما گشت ارشاد برای مدیران خواهیم داشت. اگر دولتمردان خوب عمل کنند مردم خوب عمل می کنند.



منبع خبر

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید