گوش به ولایت فقیه زمان بدهید

گوش به ولایت فقیه زمان بدهید ///سلام// لطفا عکس بهتر جایگزین گنید//


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، دفاع مقدس گنجینه‌ای ماندگار از حضور عارفانه انسان‌های برگزیده خداست که شهادت‌طلبی، ایثارگری، گذشت، شجاعت، رشادت، مردانگی و جوانمردی را می‌توان از جمله خصوصیات بارز شخصیتی و اخلاقی‌شان نام برد.

همانان که جان برکف برای دفاع از دین و ناموس، ارزش‌ها و آرمان‌های این نظام دل به جاده زدند و در کربلای ایران حماسه‌های بی‌بدیل خلق کردند و بر دشمن بعثی پیروز شدند. شهیدانی که هر کدام‌شان نمونه و الگوی ایستادگی و مقاومت هستند.

سردار «محمود ریاحی» یکی از ۲۴ هزار شهید استان اصفهان است که سال ۱۳۳۷ در  زرین شهر به دنیا آمد و در ۱۱ آبان سال ۱۳۶۱ عملیات محرم در حالی که او یکی از فرماندهان شجاع تیپ قمر بنی هاشم بود در اولین مرحله عملیات بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید که در ادامه فرازی از وصیت‌نامه این شهید را از نظر می‌گذرانیم.

فرازی از وصیت‌نامه شهید

برادران و خواهران حزب الله اکنون که انقلاب اسلامی ما مانند کشتی در میان اقیانوس بزرگ قرار گرفته و از هر طرف موج‌ها و طوفان‌ها را خورد می‌کند و راه خود را با ثبات ادامه می‌دهد و این ثبات به این دلیل است که قانون این کشتی اسلام است و هدایت کننده‌اش ولایت فقیه و محافظش الله پس گوش به ولایت فقیه زمان بدهید تا هیچ وقت شکست نخورید.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید