یادمان شهدای گمنام سطح شهر اهواز باید تا ۶ ماه آینده تکمیل شوند

یادمان شهدای گمنام سطح شهر اهواز باید تا ۶ ماه آینده تکمیل شوند


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از خوزستان، «حجت الله زارع زاده» نایب رییس شورای اسلامی شهر اهواز امروز در بیست و هشتمین جلسه علنی شورای شهر اهواز واقع در صحن علنی این شورا اظهار داشت: قبور مطهر شهدای گمنام در تعدادی از پارک ها و بوستان های شهر اهواز وجود دارد که در سال های گذشته نسبت به احداث یادمان برای این قبور مطهر اقدامی انجام نشده است.

وی افزود: بوستان شهید سبحانی در بلوار قدس واقع در منطقه ششم، بوستان میثاق در منطقه چهارم و بوستان جزیره واقع درمنطقه ۲ شهرداری از جمله پارک هایی هستند که معطر به قبور شهدای گمنام هستند که باید یادمانی در شان این شهدای عزیز بر روی این قبور مطهر بنا شود.

نایب رییس شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره به تصویب طرح احداث یادمان شهدا در بوستان های اهواز، گفت: با تصویب این طرح در شورا، شهرداری اهواز مکلف شده است که این یادمان ها را حداکثر تا ۶ ماه آینده با اولویت یادمان شهدای بوستان های میثاق و شهید سبحانی طراحی و اجرا کند.

زارع زاده ادامه داد: با توجه به تعیین ردیف بودجه احداث یادمان شهدا در بودجه ۱۴۰۱ شهرداری اهواز انتظار می رود احداث این یادمان ها با سرعت عملیاتی شود.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید