یادواره شهدای غریب در اسارت خراسان جنوبی برگزار می‌شود

یادواره شهدای غریب در اسارت خراسان جنوبی برگزار می‌شود


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، «سید محمدرضا طالبی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی امروز (دوشنبه) در جلسه برنامه‌‌ریزی یادواره «شهدای غریب در اسارت »، اظهار داشت: همواره در جلسات فرهنگ ایثار و شهادت و یادواره‌های شهدا تأکید داریم که با توجه به تمام خباثت‌های دشمن و تحریم‌های ظالمانه و برنامه‌ریزی شده از سوی معاندین، پیشرفت‌های ما در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بسیار چشمگیر است.

وی با بیان اینکه امروزه ایران اسلامی به قدرت برتر جهان تبدیل شده و این مهم برای دشمن هم به اثبات رسیده است، بیان داشت: مردم در این نظام احساس امنیت دارند و ما همه آن را مدیون خون شهدا هستیم و نباید آن را فراموش کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی مطرح کرد: همه پیشرفت‌ها و اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه ملی و بین‌المللی به واسطه خون شهدا حاصل شده است.

طالبی با بیان اینکه امام حسین(ع) اسلام را با خون خود آبیاری کرده و شهدای ما ادامه‌دهنده راه سرور و سالار شهیدان هستند، تصریح کرد: هرچه برای گرامیداشت شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آن‌ها کار کنیم، کم است و در قبال کاری که آن‌ها برای ما کردند، بسیار ناچیز است.

وی با تأکید بر اینکه وصایای شهدا باید چراغ راه ما باشد، بیان داشت: موقع نوشتن وصیت‌نامه، بسیاری از مطالب به شهیدان  الهام می‌شده به همین جهت تأثیر آن بر مخاطب، اینقدر زیاد است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی از برگزاری یادواره شهید غریب در اسارت استان «مهدی تقی‌نیا» همزمان با سوم خراد سالروز آزادسازی خرمشهر در بیرجند خبر داد و خاطرنشان کرد: مظلومیت شهدای غریب اسارت نوع دیگری از مظلومیت شهدا است و امروز وظیفه داریم که نسل جوان را با شهدا آشنا کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید