یاد و خاطره شهدای جهادگر منطقه ۲ جهادکشاورزی فارس گرامی داشته شد

یاد و خاطره شهدای جهادگر منطقه ۲ جهادکشاورزی فارس گرامی داشته شد


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، «محمد میرزایی» مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شیراز در یادواره ۲۳ شهید منطقه ۲ جهاد کشاورزی فارس اظهار داشت: شهرستان‌های منطقه ۲ جهاد کشاورزی استان فارس شامل شهرستان‌های شیراز، مرودشت، سپیدان، بیضا، خرامه، سروستان، کوار و زرقان هست.
 
میرزایی افزود: در ۸ سال دوران دفاع مقدس ۱۸ هزار و ۸۰۰ نفر از نیرو‌های جهاد سازندگی و کشاورزی به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شدند که از این تعداد ۱۳۹ نفر به شهادت رسیدند،۲ هزار و ۱۰۰ نفر جانباز و ۵۲ نفر هم آزاده بودند.
 
وی با بیان اینکه پشتیبانی از رزمندگان در زمان جنگ تحمیلی از خدمات جهادگران جهاد سازندگی بوده هست که در آن دوران رقم خورد، افزود: یکی از اهداف برگزاری یادواره شهدای جهادگر، تبیین و تزریق روحیه جهادی در بین کارکنان و خانواده بزرگ جهاد کشاورزی هست.
 
میرزایی با اشاره به نقش مهم شهدای جهادگر در پیروزی‌های دوران جنگ تحمیلی تصریح کرد: قشر زیادی از کارکنان جهاد کشاورزی متولدین دهه ۶۰ و ۷۰ هستتد از این رو شهدای سنگر ساز بی سنگر باید بیشتر به این نسل جوان کارکنان جهاد کشاورزی معرفی شوند.
 
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شیراز با بیان اینکه تقویت روحیه جهادی کارکنان در راستای انجام وظیفه ذاتی این دستگاه اجرایی که تامین امنیت غذایی کشور هست امری بدیهی و لازم هست، بر ضرورت قرائت وصیت‌نامه شهدا تأکید کرد.
 
انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید