یاد و نام امام راحل باید در رفتار خود را نشان دهد

یاد و نام امام راحل باید در رفتار خود را نشان دهد


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، «حسین فتحی» مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، امروز (سه‌شنبه) در جلسه نهایی هم اندیشی و برنامه ریزی برای بزرگداشت سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) در این اداره اظهار داشت: ۱۴ و ۱۵ خرداد مقاطع متفاوتی از انقلاب است که باید با گرامیداشت آن برای تقویت و ارتقای معنویت در جامعه تلاش بسیاری شود.

وی افزود: ارتقای مشارکت مردمی در برگزاری مراسم های بزرگداشت نقش اصلی را در تاثیرگذاری این نوع برنامه ها دارد البته مردم همیشه در صحنه ها حضور دارند.

فتحی یادآور شد: بررسی ابعاد شخصیتی حضرت امام برای نسل جوان یکی از موضوعاتی است که در ایام فرصت مناسبی برای پرداخت کامل به این مهم است.

وی ادامه داد: ادامه راه انقلاب شتاب دهنده و اثربخش برای کمک به صدور بیشتر انقلاب به جهان است بر این اساس باید در تمام ایام سال به روش و منش امام راحل توجه بیشتری شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی نیز در این نشست با اشاره به برنامه های ایام بزرگداشت ارتحال حضرت امام (ره) گفت: مراسم ۱۴ و ۱۵ خرداد در یک روز و از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در روز ۱۴ خرداد همزمان با سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در تالار مصلی اعظم تبریز برگزار می شود.

حجت الاسلام «میکائیل اسکندری» با بیان اینکه ۶۰ امین سالگرد قیام خونین ۱۵خرداد نیز با برنامه واحد در ۱۴خرداد برگزار می شود، گفت: ارزش های انقلاب اسلامی و مقاطع تاریخی انقلاب باید همواره زنده نگه داشته شود.

وی با اشاره به تعدادی از برنامه های گرامیداشت ایام ارتحال حضرت امام در تبریز، گفت: همایش جهاد تبیین، مشارکت امامزاده در برگزاری برنامه های ایام ارتحال، همایش پیاده روی خانوادگی، ایستگاه نقاشی، اعزام کاروان دوچرخه سواران بصیر جانباز از جمله مهمترین برنامه ها برای گرامیداشت یاد و نام حضرت امام در تبریز است.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید