نماد سایت مجاهدت

یخ دموکراسی ادعایی آمریکا در حال ذوب

یخ دموکراسی ادعایی آمریکا در حال ذوب



به گزارش خبرنگار مجاهدت به نقل از مشرق، سردار احمد عبدالهی، با اشاره به تحولات منطقه، گفت: امروز در آمریکایی که به اصطلاح مهد دموکراسی از نگاه خودشان بود و همه نگاه‌های غرب به قبله خودشان آمریکا بود، ولی امروز چهره واقعی آمریکا رو شود و نقاب از چهره حقیقی دموکراسی آمریکایی برداشته شد.

بیشتر بخوانید:

حوادث آمریکا و مواضع چندگانه

معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه، افزود: امروز نقشه‌هایی که رژیم آمریکا مانند چند قطبی شدن، جنگ داخلی و نظیر این توطئه‌ها برای نظام جمهوری اسلامی ایران و دیگر کشورها کشیده و طرح کرده بود، گریبان‌گیر خودشان در کاخ سفید شده است و مجلس سنا و رژیم آمریکا، درگیر این موضوعات و کُشت و کُشتار هستند.

ببینید:

تصویری که پوشالی‌بودن ببر کاغذی آمریکا را هویداتر می‌کند

عبداللهی تأکید کرد: فتنه‌هایی نظیر فتنه ۸۸ و اغتشاش آبان ۹۸ که توسط اعادی استکبار با برنامه منسجم و حساب شده در کشور ما رخ داد، امروز در دل آمریکا با شدت بیشتری شاهدیم، مصداق «چاه مکن بهر کسی اول خودت بعداً کسی» است، اختلاف، دو قطبی و درگیری مسلحانه، آمریکا به اصطلاح مهد دموکراسی را به چالش کشید.

معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه اظهار داشت: چهره آمریکای ساخته شده توسط این رژیم دروغین بود، عمق چهره آمریکا روشن نشده است و تنها بخشی از آن روشن شد و دیدند دموکراسی آمریکایی و آن قبله آمال، مثل یخ در حال آب شدن است و سرابی بیش نبود، خودشان در منجلاب فشارها و جنگ داخلی‌شان گرفتار شدند.

منبع: میزان



منبع خبر
خروج از نسخه موبایل