یکی از الزامات جهاد تبیین گفت‌وگو با نسل جوان است

یکی از الزامات جهاد تبیین گفت‌وگو با نسل جوان است


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، سرهنگ پاسدار «غلامعلی احمدی جابری» فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز، امروز نوزدهم آذر با بیان اینکه یکی از ضرورت‌ها در جهاد تبیین گفت‌وگو با نسل جوان و پاسخگویی به سئوالات آنان است، اظهار داشت: بدخواهان ذهن نسل جوان ما را در یک جبهه روانی رسانه‌ای با هدف قتل‌عام فرهنگی هدف گرفته‌اند که باید به داد نسل جوان رسید.

سرهنگ احمدی جابری با بیان اینکه جهاد تبیین ضرورتی جدی برای نسل دانش‌آموزان است افزود: در این مسیر، بسیج دانش‌آموزی نواحی بسیج در آموزش و پرورش نشست تبیینی در مدارس با هدف گفت‌وگو با دانش‌آموزان در مدارس شمال غرب شیراز در دستور کار قرار داده است.

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز با اشاره به اینکه اخیرا در جمع دانش‌آموزان جهت گفت و گویی صمیمی حضور یافتم خاطرنشان کرد: اغلب نسل جوان دانش‌آموز دبیرستانی ما با انبوهی از مسائل در زمینه‌های گوناگون روبرو هستند که نیازمند تبیین مسائل از سوی افراد دلسوز است.

وی گفت: اگر با نسل جوان دلسوزانه، منطقی، صمیمانه صحبت کنیم و ترفندهای روانی و رسانه‌ای شبکه‌های اجتماعی و خط رسانه‌ای  دشمنان را نیز بازگو کنیم اثرگذاری جهاد تبیین را می‌توان مشاهده کرد و بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید