یک چهارم آثار برگزیده کشوری جشنواره روایت جهاد مربوط به قم بوده است

یک چهارم آثار برگزیده کشوری جشنواره روایت جهاد مربوط به قم بوده هست


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از قم، سرهنگ «علیرضا ایراندوست» مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم در نشست هم‌اندیشی برنامه‌ریزی برگزاری جشنواره روایت جهاد استان، اظهار داشت: روایت جهاد جشنواره‌ای هست که جهادگران، مردم، هنرمندان و خبرنگاران آثار هنری، فرهنگی و ادبی خود را که مرتبط با فعالیت‌های جهادی هست، در معرض نمایش بگذارند.

وی با اشاره به اینکه مشاهده و تبیین هنرمندانه حرکت‌های جهادی در سطح جامعه اهمیت بسیاری دارد، گفت: مقام معظم رهبری نسبت به این موضوع تاکید بسیاری دارند و ما در پیام ۹ بندی ایشان به بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی شاهد این موضوع هستیم.

ایراندوست با بیان اینکه سال گذشته ۶۰ اثر در بخش ملی این جشنواره رتبه آوردند، عنوان کرد: تعداد ۱۵ اثر از ۶۰ اثر کشوری برای استان قم بوده هست که این موضوع نشان از ظرفیت بالای استان قم دارد.

وی با اشاره به اینکه حدود ۳ ماه هست که از پوستر این دوره از جشنواره رونمایی شده هست، خاطرنشان کرد: تاکنون حدود ۶۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره هنری، ادبی و خبری روایت جهاد رسیده هست.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی نیز می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند، تصریح کرد: داوران توانمندی برای این جشنواره مدنظر گرفته شده هست و امیدواریم امسال آثار موثر و ارزشمندتری تولید و ارسال شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قم با اشاره به اینکه متقاضیان تا پایان مهرماه برای شرکت در این جشنواره فرصت دارند، گفت: حدود ۲۰۰ میلیون تومان جوایز برای این جشنواره در نظر گرفته شده و از مجموعه‌ها و دستگاه‌های مختلف اجرایی استان انتظار و تقاضا داریم در بخش‌های مختلف جشنواره نیز همکاری داشته باشند.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید