۱۳۵۵ اثر به دبیرخانه دومین جشنواره «فانوس» در مازندران ارسال شد

۱۳۵۵ اثر به دبیرخانه دومین جشنواره «فانوس» در مازندران ارسال شد


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «روح الله ایرانمهر» معاون هنری و امور سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران امروز در جمع خبرنگاران از ارسال ۱۳۵۵ اثر به دبیرخانه دومین جشنواره استانی فانوس در سال ۱۴۰۱ خبر داد و اظهار داشت: این آثار با همکاری دستگاه‌ها و نهاد‌های فرهنگی و هنری و هنرمندان و فرهیختگان استان ارسال شد که به نسبت سال گذشته حدود ۴۸ درصد رشد داشته‌ایم.

وی افزود: از میان آثار ارسالی پس از ارزیابی اولیه و سپس داوری، مجموعا ۲۷ اثر در ۲۷ شاخه هنری به دبیرخانه ششمین جشنواره ملی فانوس ارسال شد.

ایرانمهر بیان داشت: در دومین جشنواره استانی فانوس بخش ویژه طراحی پوستر با موضوع حماسه اسلامی ششم بهمن آمل نیز گنجانده شده است.

این مسئول ادامه داد: اختتامیه دومین جشنواره استانی فانوس با مشارکت استانداری مازندران، شهرداری و فرمانداری و نهاد‌های فرهنگی و هنری آمل در نیمه دوم مهر در آمل برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: سپاه کربلا، بنیاد شهید مازندران، صداوسیمای تبرستان، حوزه هنری استان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، بسیج هنرمندان استان و کانون مساجد استان در برگزاری دومین جشنواره استانی فانوس با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، مشارکت کردند.

به گفته معاون هنری و امور سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران، اختتامیه‌ی ششمین جشنواره ملی فانوس، ۲۵آبان در اصفهان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید