۱۷ زندانی در همدان به حرمت اربعین حسینی آزاد شدند

۱۷ زندانی در همدان به حرمت اربعین حسینی آزاد شدند


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از همدان، «یدالله روحانی منش» مدیرعامل ستاد دیه همدان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ایام اربعین سه زندانی زن و ۱۴ زندانی مرد آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

وی اضافه کرد: ۱۲ زندانی به علت محکومیت های مالی و پنج زندانی به علت ناتوانی در پرداخت مهریه زندانی شده بودند که با کمک خیران آزاد شدند.

مدیرعامل ستاد دیه همدان عنوان کرد: مجموع بدهی این زندانیان ۱۴۹ میلیارد و ۶۰۵ میلیون ریال بود که ۱۰۹ میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال از آن قسط بندی شد.

روحانی منش بیان داشت: ۲۰ میلیارد ریال از بدهی زندانیان توسط شاکیان پرونده بخشیده شد و ۱۹ میلیارد و ۸۴۵ میلیون ریال کمک بلاعوض از سوی ستاد دیه برای آزادی این تعداد زندانی پرداخت شد.

 

وی یادآوری کرد: ۷۶ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد استان در فصل بهار سال جاری با کمک خیرین و پرداخت مبالغ بدهی، آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

روحانی منش خاطر نشان کرد: سال گذشته ۲۳۲ زندانی جرائم غیرعمد شامل ۲۱۸ مرد و ۱۴ زن در این استان با کمک خیران و فعالیت های ستاد دیه و با پرداخت ۲ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال آزاد شدند.

وی متذکر شد: شماره حساب های ۰۱۰۶۳۲۹۵۵۵۰۰۱ بانک ملی، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۳۰۷۱۲ بانک ملی، شماره حساب ۲۰۳۰۳۰۳۰۳۷ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۱۱۵۱۸۴ بانک ملت، شماره حساب ۳۳۲۲۴۳۸۳۱۰۳۸۷۱ و شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۱۰۳۸۳۷۹۸۰۳ بانک انصار آماده دریافت کمک های شهروندان هست.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید