۲هزار نفر طومار مطالبه برخورد شدید با آمریکا در مجامع بین‌المللی را امضا کردند

۲هزار نفر طومار مطالبه برخورد شدید با آمریکا در مجامع بین‌المللی را امضا کردند

پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸ – ۱۸:۳۳ ۲هزار نفر طومار مطالبه برخورد شدید با آمریکا در مجامع بین‌المللی را امضا کردند

۲هزار نفر طومار مطالبه برخورد شدید با آمریکا در مجامع بین‌المللی را به علت اقدام به ترور سردار سلیمانی امضا کردند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، بنیاد شهید پالیزوانی(ره) طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی بار دیگر نقاب از چهره جنایت‌کار استکبار برداشت.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

بسم الله قاصم الجبارین

شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی بار دیگر نقاب از چهره جنایت‌کار استکبار برداشت و هویت حقیقی‌شان را نمایان ساخت.

به حکم أَشِدّاءُ عَلَى الکُفّارِ، مشت‌هایمان را گره کرده‌ایم و با خشمی مقدس پای انتقام سخت در قبال خون به ناحق ریخته سردار عزیز ایستاده‌ایم.

این انتقام سخت نه تنها در بعد نظامی بلکه در سایر ابعاد همچون بعد حقوقی نیز محقق خواهد شد.

حداقلی‌ترین اقدام در این مسیر، شناخته شدن آمریکا به‌عنوان عامل این جنایت و انزوا، تحریم و برخورد شدید با او در مجامع بین‌المللی است.

در همین راستا بنیاد فرهنگی شهید پالیزوانی(ره) ضمن محکومیت این جنایت، اقدام به تهیه طوماری برای پیگیری این مطالبه عمومی کرده است.

تاکنون بیش از ۲ هزار نفر از دانشجویان و سایر آحاد جامعه این طومار را امضا کرده‌اند.

این درخواست روز پنجشنبه ۱۹ دی ماه همزمان با شهادت حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها به علی باقری کنی، معاونت امور بین الملل و حقوق بشر قوه قضاییه، عرضه خواهد شد تا اقدامات مقتضی در دستور کار قرار گیرد.

بر اساس ماده ۳ اعلامیه حقوق بشر، هر فردی سزاوار و محق به زندگی، آزادی و امنیت فردی است. آمریکا به عنوان عامل این جنایت، باید ذیل فصل هفتم منشور سازمان ملل(اقدام در موارد تهدید علیه صلح، نقض صلح و اعمال تجاوز) قرار گرفته و به عنوان تهدیدی علیه صلح و امنیت جهانی برابر او اقدام شود.

در این طومار از قوه قضاییه خواسته شده علی رغم صوری بودن اعلامیه های جهانی و آلت دست بودن مجامع بین المللی جهت احقاق حداقلی‌ترین حقوق‌مان اقدام عاجل و شایسته نماید.

بنیاد شهید پالیزوانی(ره) طی اطلاعیه‌ای از عموم عزاداران حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها و سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی برای شرکت در این مراسم دعوت کرد.

این مراسم با سخنرانی علی غلامی، ریاست دانشکده حقوق دانشگاه امام صادق علیه السلام، روز پنجشنبه ۱۹ دی ماه از نماز مغرب و عشا در مسجد جامعه الزهرا واقع در بزرگراه شهید چمران، جنب هتل اوین، خیابان آتیساز (شهید نوراللهی) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط اقامت 24 پر بازدید ها پر بحث ترین ها بیشترین اشتراک بازار globe

اخبار کسب و کار globe بیمه البرز طاها گشت رسپینا هتل تارا سرمایه منبع خبر

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید