۲۲ بهمن امسال رنگ حضور متفاوت‌تر از سال‌های گذشته بود

۲۲ بهمن امسال رنگ حضور متفاوت‌تر از سال‌های گذشته بود


به گزارش خبرنگار مجاهدت به نقل از گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین سید یعقوب حسینی معاون عقیدتی سیاسی سازمان بسیج مستضعفین کشور در برنامه طلوع فجر رادیو انقلاب اظهار داشت: ۲۲ بهمن امسال رنگ حضور متفاوت‌تر از سال‌های گذشته بود و با رعایت تمامی پروتکل‌ها به صحنه آمدند و حمایت خود را از این انقلاب بار دیگر تثبیت کردند.

وی افزود: حضرت امام و مقام معظم رهبری مردم را خوب شناختند و می‌فرمایند که مردم ما از مردم زمان پیامبر اکرم (ص) و امیرالمونین (ع) به مراتب بهتر هستند واقعا همینطور است.

معاون عقیدتی سیاسی سازمان بسیج مستضعفین کشور ادامه داد: دشمنان تمام تلاش خود را کردند و با تمام امکانات و ابر رسانه‌ای که در اختیار دارند تا مردم را از این انقلاب دلسرد کنند و تلاش کردند با کارشکنی‌های خود به دنبال دور کردن مردم از انقلاب باشند.

وی ضمن اشاره به حضور پرشور مردم در مراسم متفاوت ۲۲ بهمن امسال گفت: خوشبختانه مردم با بصیرت خود بسیار پرشورتر از قبل حضور یافتند و بیان کردند که مشکلات با را کنار گذاشتیم و برای حمایت از انقلاب حاضر شدیم چرا که بحث انقلاب با مشکلات و فشار‌ها متفاوت است و دو مقوله جداگانه هستند.

حسینی اظهار کرد: ۲۲ بهمن ماه امسال رنگ حضور متفاوت‌تر از سال‌های گذشته بود و مردم علی‌رغم محدودیت‌های کرونایی با رعایت تمامی پروتکل‌ها به صحنه آمدند و حمایت خود را از این انقلاب بار دیگر تثبیت کردند.

وی بیان کرد: دشمنان مردم انقلاب همواره به دنبال تفرقه پراکنی هستند و زمانی که اتحاد و وحدت مردم را در پشتیبانی از انقلاب می‌بینند دچار یاس و ناامیدی آن‌ها می‌شوند.

انتهای پیام/ 112



منبع خبر

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید