۲۵ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در زنجان اجرا می‌شود

۲۵ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در زنجان اجرا می‌شود


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از زنجان، سرهنگ «یحیی احمدی» مسئول بسیج کارگری سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک فرارسیدن هفته کار و کارگر و روز قشر بسیج کارگری با اشاره به نقش محوری کارگران در اقتصاد و تولید کشور، اظهار داشت: کارگران از بدو انقلاب تا پس از به ثمر رسیدن آن همراه و در کنار دیگر اقشار مردم فعالیت‌های چشمگیری داشتند و با تقدیم هزاران شهید یکی از یاوران همیشگی انقلاب اسلامی ایران بودند و در جنگ تحمیلی هشت ساله نیز اهمیت حضور خود را نشان دادند.

مسؤول بسیج کارگری سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با تاکید بر اینکه پیگیری و حل مشکلات قشر کارگر رسالت اصلی بسیج کارگران و کارخانجات است، گفت: بسیج کارگری باید به عنوان محور ارتباط و تعامل قشر کارگر و کارفرما نقش آفرینی کند و با احصاء مشکلات حوزه کار و کارخانجات، راه‌حل‌های اجرایی را تدوین و به مسئولان ارائه دهد.

وی در ادامه از اجرای ۲۵ عنوان برنامه شاخص به مناسبت هفته کار و کارگر و قشر بسیج کارگران و کارخانجات در سال جاری به همت شرکای اجتماعی جامعه کار و تولید در این استان خبر داد.

احمدی با اشاره به مهمترین برنامه‌های این هفته افزود:پویش کارگر ایرانیم همزمان با سراسر کشور برای حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و جلوگیری از سوء استفاده دشمنان از موضوعات کارگری و کارفرمایی با هدف استحکام ستون‌ها و پایه‌های اصلی کشور و در راس افزایش تولید برگزار می‌شود.

مسؤول بسیج کارگری سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجاندر پایان تصریح کرد:فضاسازی محیطی ۵۰ پایگاه، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا و نیز برگزاری یادواره شهدای کارگری استان زنجان از مهمترین برنامه‌های هفته کار و کارگر است.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید