۴۵ شورای اسلامی تیران و کرون، کار خود را آغاز کردند

۴۵ شورای اسلامی تیران و کرون، کار خود را آغاز کردند



مجید حججی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: ۴۲ شورای اسلامی روستایی و پنج شورای اسلامی شهری در تیران و کرون تشکیل شده که فعالیت دور ششم این نهادهای مدنی از روز پنجشنبه ۱۴ مرداد آغاز شد.

وی بیان‌ کرد: مراسم تحلیف برگزار و هیات رئیسه شوراهای اسلامی نیز تشکل و در مدت مقرر باید دهیاران و شهرداران انتخاب و به فرمانداری برای انجام فرایندهای قانونی معرفی شوند.

فرماندار تیران و کرون با اشاره به تشکیل هیات رییسه شورای اسلامی شهر تیران در مرکزیت این شهرستان گفت: علیرضا دادخواه، الهام نادری و عبدالله امینی به ترتیب با آرای اعضا به مدت یکسال به سمت رییس، نایب رییس و منشی انتخاب و رضا دادخواه نیز به عنوان خزانه دار معرفی شد.

وی یادآور شد: اعضای دور ششم شورای شهر تیران در جلسه امروز پس از انتخاب هیات رییسه، ابراهیم شجاعی را تا انتخاب شهردار و صدور حکم به عنوان سرپرست شهرداری این شهر منصوب کردند.

به گزارش خبرنگار مجاهدت به نقل از ایرنا، ۶۱ درصد از واجدان شرایط رای‌دادن تیران و کرون در انتخابات ۱۴۰۰ شرکت کردند.

علیرضا دادخواه با ۲ هزار و ۶۰  رای، عبدالله امینی با هزار و ۵۶۲ رای، الهام نادری با هزار و ۳۴۱ رای، مهدی دادخواه معروف به پهلوان با هزار و ۲۵۹ رای و رضا دادخواه با هزار و ۱۴۳ رای به عنوان اعضای اصلی شورای اسلامی شهر تیران انتخاب شدند.



منبع خبر

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید