۶۵ درصد زوار با خودروی شخصی به مرز می‌روند

سرعت و سبقت غیرمجاز خط قرمز پلیس/ ۶۵ درصد زوار با خودروی شخصی به مرز می‌روند


به گزارش مجاهدت از خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «سید کمال هادیانفر» رئیس پلیس راهور انتظامی کشور که در مرز مهران حضور دارد در گفت‌وگو با شبکه خبر با بیان این مطلب که ۶۵ درصد از زوار اربعین حسینی با خودرو‌های شخصی خود به سمت مرز‌ها حرکت می‌کنند از تغییر الگوی سفر به شب‌ها خبر داد و اظهار داشت: به رانندگان توصیه می‌کنیم که بدون خستگی و خواب‌آلودگی رانندگی کرده و کمربند ایمنی خود را ببندند.

سردار هادیانفر گفت: سرعت و سبقت غیرمجاز خط قرمز پلیس بوده و ماموران پلیس راهور با افرادی که تخلف کنند برخورد خواهند کرد.

رئیس پلیس راهور فراجا از زائران اربعین حسینی درخواست کرد که سفر خود را به سه_ چهار روز قبل از اربعین موکول نکنند چرا که حتماً به مشکل برمی خورند به خصوص در کشور عراق.

وی با بیان این مطلب که ۳۰ هزار نفر از ماموران فراجا برای ماموریت بزرگ اربعین در حال فعالیت هستند از حضور هشت هزار مامور پلیس راهور در جاده‌ها و معابر منتهی به مرز‌ها در راستای تسهیل در تردد و مدیریت ترافیک خبر داد.

سردار هادیانفر گفت: همه مرز‌ها آماده پذیرش مسافر بوده و هم اکنون در مرز‌های خسروی، چذابه، باشماق و تمرچین ظرفیت خالی و شرایط مناسب برای جذب زوار وجود دارد و زوار باید این نکته را در نظر بگیرند که برای خروج از کشور به نزدیک‌ترین مرز مراجعه کنند.

انتهای پیام/ 241

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید