توجه سپاه فجر به حمایت از تیم‌های پایه فجرشهید سپاسی

تاکید سپاه فجر بر حمایت از تیمهای پایه فجرشهید سپاسی


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از فارس، سرتیپ پاسدار «یدالله بوعلی» فرمانده سپاه فجر استان فارس امروز در دیدار با مدیرعامل و سرمربی جدید باشگاه فجر شهید سپاسی ضمن تاکید بر اهمیت توجه و ترویج فرهنگ ورزش به ویژه در بین نوجوان و جوان کشور اظهار داشت: فارس تعداد قابل توجهی جوان با استعداد و علاقه‌مند در زمینه‌های مختلف ورزشی دارد که در صورت توجه هر چه بیشتر مسئولان و توسعه زیرساخت‌های ورزشی در سراسر استان شاهد افتخارآفرینی این جوانان برای خطه فارس خواهیم بود.

سردار بوعلی با اشاره به اینکه حمایت همه‌جانبه سپاه فجر از باشگاه فرهنگی ورزشی فجر شهید سپاسی ادامه دارد خاطرنشان کرد: تیم فوتبال فجرشهید سپاسی یکی از تیم‌های با سابقه و بازیکن‌ساز کشور بوده و همواره به عنوان یک تیم اخلاق‌مدار و ارزشی در سطح فوتبال کشور شناخته می‌شود.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه توجه به تیم‌های پایه یکی از مسائل با اهمیت برای باشگاه فجر شهید سپاسی است افزود: در دوره جدید نیز نگاه ویژه‌ای از سوی مدیران و کادر فنی این باشگاه به این موضوع مهم معطوف خواهد شد.

در این دیدار فرمانده سپاه فجر فارس با «محمد حسین مفتاحی» مدیرعامل جدید باشگاه و «مهدی رجب‌زاده» سرمربی جدید این تیم در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال فجر شهید سپاسی به بحث و بررسی پرداخت.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید