همدان، سیاه‌پوش عزای سیدالشهدا شود

همدان، سیاه‌پوش عزای سیدالشهدا شود


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام والمسلمین «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی‌فقیه در استان همدان امروز در خطبه‌های نماز جمعه همدان با اشاره به دیدار اخیر ائمه جمعه با رهبر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: در همایش ائمه جمعه مطالبات مردم در دیدارهایی که با روسای قوای سه گانه برگزار شد، مطرح شد.

وی با بیان اینکه سفارش به مردمی بودن و در کنار مردم بودن، از مهم‌ترین سفارشات رهبر انقلاب اسلامی به ائمه جمعه بود، افزود: سفارشات ایشان، برگرفته و برخواسته از منابع دینی، آیات و روایات است که باید نسبت به تحقق آن تلاش کنیم

حجت‌الاسلام شعبانی مردمی بودن رئیس جمهور و دولت را قابل تقدیر دانست و گفت: از حضور رئیس جمهور و وزرا در استان همدان و مشاهده مشکلات مردم از نزدیک تشکر می‌کنم. رئیس دفتر رئیس جمهور شخصا به بین مردم می‌رفت و شنونده درد و دل‌‌ها بود و نامه‌ها را جمع می‌کرد

وی تصریح کرد: انجام این سفرها باید تحرک در بین مدیران را برای خدمت رسانی بیشتر کند.

 نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه روحیه متواضع بودن در برابر مردم و در کنار مردم بودن با همت استاندار باید در بین همه مدیران سرایت کند، گفت: اگر مدیری سنخیتی با دولت ندارد، لزومی بر استمرار کار و فعالیت او نیست.

وی متذکر شد: برخورد مدیر و کارمندان با مردم، ربطی به تحریم و مشکلات اقتصادی کلان کشور ندارد و نباید در اداره‌ای برخورد و صحبت با مردم از موضع بالا باشد.

حجت‌الاسلام شعبانی با بیان اینکه ۱۴ هزار میلیارد تومان اعتبارات و تکمیل ۱۷۰ پروژه در استان از مهم‌ترین دستاوردهای سفر روز گذشته هئیت دولت به همدان است، گفت: مهم‌تر از تصویب مصوبات، اجرا و پیگیری آن‌ها است.

وی با اشاره به فرارسیدن ماه محرم، ابراز داشت: با شروع محرم، نسیم رحمت الهی در جامعه وزیده می‌شود و جامعه را زنده می‌کند. در این ایام با استفاده از پرچم سیاه در سطح شهر توسط مردم و خصوصا مدیریت شهری، باید نشان دهیم که عزادار سیدلشهدا(ع) هستیم.

امام جمعه همدان با بیان اینکه مجالس روضه خانگی باعث نورانیت خانه انسان می‌شود، افزود:  برپا کردن خیمه توسط کودکان و کمک به آنها، فرزندان را از کودکی با نشستن در خیمه امام حسین(ع) آشنا کنیم.

حجت‌الاسلام شعبانی با بیان اینکه جلسات سیدالشهدا(ع) بهترین بستر برای پاسخگویی به شبهات مطرح شده توسط دشمن است، متذکر شد: در زمان برگزاری جلسات مراقب حق الناس باشیم و رعایت حال همسایه‌ها را داشته باشیم.

وی در بخشی دیگر از سخنانش با اشاره به فرارسیدن هفته خبرنگار، عنوان کرد: لازم است مسئولان نسبت به سختی کار و تلاش اصحاب رسانه توجه ویژه‌ای داشته باشند.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید