بهترین کشور اروپایی برای سفر مجردی [مخصوص خانوم ها]

بهترین کشور اروپایی برای سفر مجردی [مخصوص خانوم ها]


با تور اروپا امکان سفر به کشورهای بسیاری با جاذبه های طبیعی و تاریخی وجود دارد و در فصول مختلف توریست های زیادی جذب این منطقه از جهان می شوند. کشورها از نظر امنیت با یکدیگر متفاوت اند و برای سفر به این کشور بهتر است به جای سفر انفرادی از تور گروهی استفاده کرد. به خصوص خانوم هایی که دوست دارند به تنهایی سفر کنند تور گروهی گزینه عالی و امن است که می توانند سفر خوشی را تجربه کنند. تور یونان و تور اسپانیا دو تور پر طرفدار برای خانوم های مجرد است که از طریق آژانس مسافرتی آیشم امکان پذیر است. در این مقاله به معرفی بهترین کشور برای سفر مجردی و مکان‌ های دیدنی آن می پردازیم.

بهترین کشور برای سفر مجردی

بهترین کشور اروپایی برای سفر مجردی [مخصوص خانوم ها]

بعضی از افراد تنهایی سفر کردن را دوست دارند اما انتخاب   کشوری که بتواند امنیت این افراد را تامین کند کمی دشوار است. در ادامه شهرهایی از چند کشور اروپایی را معرفی می کنیم که از امنیت بالایی برخوردارند برای سفرهای انفرادی مناسب هستند.

سفر به بارسلون با تور اسپانیا

شهر بارسلونا در کشور اسپانیا از زیباترین و جذاب ترین شهرهای اسپانیا برای گردشگری است. این شهر تاریخی در قاره اروپا و در کرانه دریای مدیترانه واقع شده است. بارسلونا اسپانیا دارای آثار تاریخی با قدمت چندین هزارساله است که گردشگران زیادی را به سوی خود جذب می کند. این کشور در حد قابل قبولی توانسته امنیت مسافران را تامین کند به همین دلیل اسپانیا را می توان به عنوان بهترین کشور برای سفر مجردی انتخاب کرد.

تفریحات بارسلونا و دیدن از مناطق جذاب آن می تواند تا هفته ها مسافران را سرگرم کند. بازدید رایگان از بعضی موزه ها در روزهای یک شنبه و تفریحات آبی و دیدن تئاتر، آوازهای خیابانی و گردش در خیابان هایگوتیک از جمله تفریحات رایگانی است که می توان با تور اسپانیا از آن ها لذت ببرید. 

در کنار این تفریحات رایگان و دیدن موزه ها و بناها و پارک ها،تفریحات سواری فراری از دیگر جذابیت های سفر به بارسلونا است که از تفریحات محبوب برای همه افراد می باشد. پلن های مختلفی برای سواری فراری ارائه می شود که از 20 دقیقه تا چند ساعت سواری است و شامل سواری 20 دقیقه ای در شهر بارسلونا، سواری چند ساعته در جاده بین شهری، سواری و لذت بردن از سرعت در پیست‌های فرمول است. قیمت هر یک از این پلن ها با توجه به زمان آن متفاوت می باشد. از دیگر تفریحات در سفر به شهر بارسلونا کارتینگ است که به صورت آنلاین و حضوری می توان بلیط آن را تهیه کرد.

 تفریحات دریایی از دیگر جذابیت های سفر با تور اروپا به بارسلونا است و شامل کایاک سواری، قایق سواری،ماهی گیری، موج سواری، بازی های ساحلی می شود. بازدید از استادیوم معروف شهر بارسلونا از تفریحات هیجان انگیز تور اسپانیا است که بلیط آن را می توان در سایت رسمی شهر بارسلونا رزرو کرد.

اسکای دایوینگ از هیجان انگیزترین تفریحات شهر بارسلونا است که در آن فرد در هوا معلق می شود و از بالا دیدنی های شهر بارسلونا را تماشا می کند. 

سفر به سانتورینی با تور یونان

بهترین کشور اروپایی برای سفر مجردی [مخصوص خانوم ها]

کشور یونان در کنار آثار باستانی و تاریخ کهن خود دارای مجموعه ای جزایر زیبا و شگفت انگیز است که یک مقصد عالی برای توریست ها و گذراندن تعطیلات می باشد. امنیت سفر به این کشور از عوامل مهم جذب توریست به خصوص توریست های خانم است؛ از این رو یونان را می توان بهترین کشور برای سفر مجردی مخصوص خانم ها دانست. جزایر یونان قطب گردشگری تابستانه برای تور اروپا محسوب می شوند؛ برای مثال مقصد محبوب انگلیسی ها جزایر کارس و کرت است و جزیره‌ی سانتورینی که اهمیت تاریخی دارد برای توریست ها جذاب خواهد بود و جزیره لوکس میکونوس و جزیره آرام و ساکت پاروس برای گذراندن تعطیلات بسیار مناسب هستند.

جزیره زیبای سانتورینی (Santorini) دارای سواحل تفرجگاهی زیبایی بوده و از امکانات رفاهی مناسب و امنیت بالایی برخوردار است. برای سفر به این جزیره می توان از تور یونان با کشتی کروز استفاده کرد. جزیزه سانتورینی از بقایای فوران عظیم آتشفشانی در 3600سال قبل است و در 200کیلومتری جنوب شرقی خاک اصلی کشور یونان در دریای اﮋه قرار دارد. وجود خانه های سفید زیبا بر روی صخره های آتشفشانی مناظر بی بدیل طبیعی را ایجاده کرده که این منطقه را به قطب گردشگری در فصل تابستان تبدیل کرده است.

سفر به استانبول با تور اروپا ترکیه

ترکیه یک کشور فراقاره ای در اورسیا است که بخش بزرگی از آن در آسیای کوچک در قاره آسیا و قسمت کوچک تر آن در قاره اروپا واقع شده که به آن تراکیه گفته می شود. استانبول پایتخت کشور ترکیه بوده و به سبب داشتن فرهنگ و معماری خاص هر ساله مقصد گردشگری بسیاری از ایرانیان و سایر کشورهای جهان انتخاب می شود. هتل ها و مکان های اقامتی زیادی در این شهر وجود که با توجه به بودجه و سلیقه خود می توانید هر یک از آن ها را به عنوان محل اقامت انتخاب کرد. اما مسئله امنیت برای افرادی که به صورت انفرادی سفر می کنند اهمیت خاصی دارد. خانم های مجرد برای اینکه در طول سفر احساس امنیت کنند می توانند از تور اروپا گردی آیشم استفاده کنند این مجموعه تورهای جذابی از جمله تور ترکیه، تور اسپانیا و تور یونان را برگزار می کند که با قیمتی مناسب می توان به این کشورها سفر کرد.

بهترین جاذبه ‌های گردشگری استانبول

 در شهر استانبول می توان آثار تاریخی و سبک های معماری را مشاهده کرد. انواع تفریحات در ترکیه آن را به بهترین کشور برای سفر مجردی تبدیل کرده است. منطقه سلطان احمد در استانبول قدیمی ترین قسمت این شهر است که تداعی کننده میراث روم باستان می باشد. کلیسای منجی مقدس در کورا که با دیوارنگاری ‌ها و موزائیک ‌های چشم‌ نواز تزئین شده اند تصویری از بناهای باستانی را جلو چشم می آورند. مسجد آبی، بازار بزرگ و کروز بوسفر از دیگر اماکن دیدنی در شهر استانبول ترکیه است. با بازدید از معماری استانبول می توان سبک های متنوعی را از دوره صوفیه بیزانس تا برج گالاتای رومی مشاهده نمود. در فصل بهار و در پارک ‌های سلطان احمد و امیرخان استانبول می توان شاهد گل های لاله و گل های در حال شکوفه بود و لذت برد. 

تورهای گروهی بهترین روش برای سفر خانم های مجرد است تا در کمال امنیت و آسایش و با کمک تورلیدرهای مجرب از دیدنی های کشور ترکیه و شهر استانبول دیدن کنندو لذت ببرند. برای داشتن سفر متفاوت تر می توانید از تور اروپا گردی کشتی کروز به تنگه بوسفر سفر نمایید و از دیدن مناظر خارق العاده آن شگفت زده شوید. 

جمع بندی

طبق آمار و ارقام مراکز بین المللی بخش زیادی از جمعیت گردشگر را خانم ها تشکیل می دهند که این افرادی بیشتر به صورت انفرادی سفر می کنند. از این رو بسیاری از موسسات و مجموعه های خدماتی مسافرتی تبلیغات خود را روی تور اروپا گردی خانم ها متمرکز کرده اند. همان طور که گفتیم بهترین کشور برای سفر مجردی (مخصوص خانوم ها) کشورها و شهرهایی هستند که امنیت مسافران را از هر لحاظ تامین می کنند. آژانس مسافرتی آیشم ارائه دهنده تور یونان و تور اسپانیا است که خدمات بی نظیری را در قالب تور انفرادی و گروهی ارائه می دهد.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید