وزارت بهداشت با تمام توان در مراسم اربعین حاضر می‌شود

وزارت بهداشت با تمام توان در مراسم اربعین حاضر می‌شود


به گزارش مجاهدت از گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، بهرام عین‌اللهی، در آئین بهره‌برداری از پایگاه‌ها و ناوگان اورژانس کشور اظهار داشت: حماسه اربعین مقدمه‌ای برای ظهور امام عصر (عج) و سربازان ایشان است.

وی افزود: وزارت بهداشت برای برگزاری هرچه بهتر و باشکوه‌تر مراسم اربعین حسینی امسال با همه توان و قوا کمک خواهد کرد و در این راستا دیروز یا وزیر بهداشت کشور عراق مذاکره‌ای صورت دادم.

وزیر بهداشت گفت: اورژانس و خدمات آنان از جمله انتقال بیماران از مهم‌ترین خدمات وزارت بهداشت است. امروز که سربازان قهرمان اورژانس و ایران خودرو در کنار هم قرار گرفتند، باید سعی کنیم مملکت را به خودکفایی برسانیم.

عین‌اللهی با بیان اینکه اورژانس کشور باعث افتخار ما است، تصریح کرد: پرسنل این مجموعه همواره در روز‌های تعطیل مشغول خدمت رسانی به مردم بوده و هستند و امسال هم همزمان با اربعین حسینی در خدمت زائران اباعبدالله الحسین (ع) خواهند بود.

وی افزود: تحریم‌های ناجوانمردانه‌ای در شرایط بیماری کرونا اعمال شد، اما مردم در اوج تحریم‌ها مردانه ایستادند و امروز به سمت خودکفایی پیش می‌رویم.

همزمان با اولین روز از هفته دولت و با حضور وزیر بهداشت، از ۵۶ دستگاه ون آمبولانس و ۲۰ دستگاه اتوبوس آمبولانس اورژانس که توسط شرکت ایران خودرودیزل ساخته شده است، رونمایی شد.

انتهای پیام/ 161

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید