انجام پروژه‌ی تاریخ شفاهی نظمیه و امنیت یزد

انجام پروژه‌ی تاریخ شفاهی نظمیه و امنیت یزد


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از یزد، در راستای انجام پروژه‌ی کتاب تاریخ شفاهی نظمیه و امنیت در استان؛ جلسه چهارم این سلسله مصاحبه‌ها با حجه الاسلام والمسلمین «رضا شریفی شریف آباد» از پیشکسوتان فرماندهی انتظامی استان با مشارکت مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان یزد و دفتر تحقیقات و پژوهش‌های کاربردی فرماندهی انتظامی استان در منزل شخصی وی برگزار شد.

در این جلسه مصاحبه که حدود دو ساعت به طول انجامید وی به ساختار کمیته و مراحل ادغام آن، فرماندهان انتظامی استان، سیر تحولات عقیدتی و سیاسی و خاطرات دوران خدمت خود پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین رضا شریفی از سال ۱۳۶۸ وارد کمیته انقلاب اسلامی یزد شد. از مسئولیت‌های دوران خدمت وی می‌توان به: مسئول دفتر حقوقی کمیته در یزد و ریاست عقیدتی، سیاسی نیروی انتظامی ابرکوه و تفت، معاون تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان یزد، جانشین عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان یزد، سرپرست عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان یزد و رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان مرکزی اشاره کرد.

لازم به ذکر است پروژه‌ی تدوین تاریخ شفاهی پیشنیه نظمیه و امنیت در استان یزد با مشارکت مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان یزد و دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان به منظور بهره برداری پژوهشگران و علاقمندان به این حوزه به زودی تکمیل و رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید