احداث یادمان‌های شهدای گمنام در دستور کار قرار گیرد

احداث یادمان‌های شهدای گمنام در دستور کار قرار گیرد


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، «حسین مصطفی‌پور» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان در جلسه هماهنگی مراسم تشییع شهدای گمنام در استان گیلان، شهدای گمنام را نام‌آوران افلاک دانست و اظهار داشت: پدران و مادران و همسران شهدای گمنام سالیان سال است که چشم به راه هستند.

وی امنیت و آرامش و عزت و اقتدار کشور را مدیون ایثارگری و مقاومت و شکیبایی خانواده‌های شهدا دانست و تصریح کرد: این عزیزان سال‌های سال است که درد فراق و دوری را تحمل می‌کنند تا ما امنیت و آرامش داشته باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با بیان اینکه شهدا افتخار شهر و دیار ما هستند افزود: طی روز‌های پیش رو فضای کشور و استان ما معطر به رایحه خوش شهدا خواهد شد و میزبان سه شهید گمنام هستیم.

مصطفی‌پور با اشاره به اینکه تشییع پیکر‌های پاک شهدا به ما یادآوری می‌کند راه و رسم و سیره شهدا را فراموش نکنیم، گفت: شهدا با خون خودشان راه انقلاب و نظام را ترسیم کردند و چراغ ارزش‌های اسلامی و انسانی را برافروختند.

وی عامل همه شکست‌ها را دور شدن از مسیر شهدا دانست و خاطرنشان کرد: امیدواریم برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری شهدا تلنگری برای جامعه به ویژه مسئولان در جهت خدمتگزاری باشد.

معاون استاندار گیلان با تاکید بر لزوم توجه به احداث و ساماندهی یادمان‌های شهدای گمنام در کمترین زمان ممکن، اضافه کرد: یادمان‌های شهدا مکان‌های فرهنگی و معنوی هستند و لذا نباید تنها به مراسم تشییع بسنده کنیم و باید احداث یادمان‌های شهدا در دستور کار سازمان‌ها و نهاد‌ها به ویژه شهرداری‌ها قرار گیرد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید