کتاب «پسرم مظاهر» در قم رونمایی شد

کتاب «پسرم مظاهر» در قم رونمایی شد


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از قم، کتاب «پسرم مظاهر» شرح زندگی و شهادت «سید مظاهر حسینی حصاری» از تکاوران لشکر ۱۷ امام علی بن ابی طالب (ع) امروز طی مراسمی با حضور برادر شهید در سالن همایش کوثر مرکز فرهنگی و موزه انقلاب و دفاع مقدس قم رونمایی شد.

کتاب فوق از زبان زهرا فخارنیک مادر این شهید بزرگوار روایت شده که از بانوان شاخص کشوری در حوزه پشتیبانی جبهه و جنگ و بسیجی نمونه کشوری است؛ نویسنده کتاب لیلا سهرابی است و کتاب فوق با همت معاونت‌های ادبیات و امور بانوان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم آماده و منتشر شده است.

شهید سید مظاهر حسینی حصاری از تکاوران لشکر ۱۷ امام علی بن ابی طالب (ع) بود که ۲۸ اردیبهشت سال ۱۳۶۲ به همراه تعدادی دیگر از تکاوران، در حادثه سیل پادگان آموزشی واقع در مجاورات سد کرج در جاده چالوس، به شهادت رسیدند.

مراسم رونمایی از کتاب فوق در حاشیه معرفی و تجلیل از برگزیدگان مرحله استانی بیست و چهارمین کنگره سراسر شعر دفاع مقدس و مقاومت برگزار شد؛ در این مراسم، ابوالقاسم مقیمی معاون امور هماهنگی زائران استانداری قم، حجت الاسلام علی لقمانپور، حجت الاسلام محمد لطفی نیاسر و مهدی توکلیان، مدیران کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، صداوسیما و نهاد کتابخانه های عمومی استان و حجت الاسلام سید احمد طباطبایی نژاد مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی شهرداری قم حضور داشتند.

همچنین غلامرضا فلاح سرپرست کانون شاعران آئینی قم، سیدمحمدحسن یزدی نژاد مسئول سازمان بسیج هنرمندان، سید رضا جدا مسئول بسیج مداحان و مسئولانی از حوزه هنری قم نیز در مراسم فوق حضور داشتند.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید