باید از خون شهدا حفاظت کنیم

باید از خون شهدا حفاظت کنیم


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، دفاع مقدس گنجینه‌ای ماندگار از حضور عارفانه انسان‌های برگزیده خداست که شهادت‌ طلبی، ایثارگری، گذشت، شجاعت، رشادت، مردانگی و جوانمردی را می‌توان از جمله خصوصیات بارز شخصیتی و اخلاقی‌شان نام برد.

همانان که جان برکف برای دفاع از دین و ناموس، ارزش‌ها و آرمان‌های این نظام دل به جاده زدند و در کربلای ایران حماسه‌های بی‌بدیل خلق کردند و بر دشمن بعثی پیروز شدند. شهیدانی که هر کدام‌شان نمونه و الگوی ایستادگی و مقاومت هستند.

«جواد مزروعی» یکی از ۲۴ هزار شهید استان اصفهان و اهل شهر «نصرآباد» است وی در سال ۱۳۴۷ در شهر نصرآباد چشم به جهان گشود و در سیزدهم آبان ۱۳۶۲ در منطقه عملیاتی مریوان به شهادت رسید و در گلزار شهدای شهر نصرآباد به خاک سپرده شد.

فرازی از وصیتنامه شهید مزروعی:

تمامی امامان ما، زندگی خود را با جنگ و مبارزه با ستمگران گذرانده‌اند و هیچ یک از آن‌ها با مرگ طبیعی از دنیا نرفته اند و همه به جز مهدی «عجل‌الله‌تعالی‌فرجه» که غائب گشته است، به شهادت رسیده‌اند. امروز با این همه خون که به ناحق و برای دین به زمین ریخته شده مواجه هستیم.

ما امروز حافظ و ناظر این خون‌ها هستیم. این خون‌ها را به دست ما سپرده‌اند و حال، ما باید از این خون‌ها حفاظت و نگهداری کنیم. شهید نظر می‌کند به وجه الله و با مشتی محکم و فریادی رعد آسا ندا سر می‌دهد که؛ ای انسان‌ها! خود را رها سازید و بدانید که شهادت از عسل برای ما شیرین‌تر است و چقدر زیباست که انسان به معبود خود نزدیک شود.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید