پروژهٔ درهم‌شکستن اتحاد ملت با تدبیر خود مردم شکست خورد

پروژهٔ درهم‌شکستن اتحاد ملت با تدبیر خود مردم شکست خورد



رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه حماسه آفریدند، گفت: پروژهٔ درهم‌شکستن اتحاد ملت با تدبیر خود مردم شکست خورد.

به گزارش مجاهدت از مشرق، محمدباقر قالیباف پس از راهپیمایی پرشور مردم ایران در سالروز پیروزی جشن انقلاب در پیامی گفت: مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه آفریدند؛ همهٔ کسانی که دلسوز ایران هستند و قلبشان برای این آب و خاک و سرافرازی نسل‌های آینده این کشور می‌تپد، راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ را در تقویم افتخارات ملت ایران ثبت کردند.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: پروژهٔ درهم‌شکستن اتحاد ملت با تدبیر خود مردم شکست خورد. ما مسئولان باید به خود یادآور شویم که این حضور حماسی و بی‌نظیر مردم به خاطر ما نیست، بلکه برای حراست از اتحاد ملی و حفاظت از استقلال و تضمین امنیت و آرامش این آب و خاک است؛ مردم سربلند ایران از خون پاک جوانان خود که جان شیرین را فدای سربلندی ایران کردند مراقبت می‌کنند و نخواهند گذاشت بدخواهان ایران و انقلاب اسلامی، عزت و شرف ملی را در هم بشکنند.

قالیباف در این پیام کم‌کاری یا توجیه مشکلات و بی‌توجهی به گلایه‌های بحق مردم جفا به انقلاب اسلامی دانست و تاکید کرد: ما موظفیم با بیشتر و بهتر کارکردن و نشان‌دادن کارآمدی دین در ادارهٔ حکومت، دِین خود را به مردم ادا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: به سهم خود از آحاد ملت شریف ایران در شهرها و روستاها که با حضور در راهپیمایی امروز ۲۲ بهمن ماه دشمنان ایران را ناامید و دوست‌داران ایران را دلگرم کردند صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم.

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید