هشدار درباره توطئه علیه مصلی باب الرحمه در مسجدالاقصی

هشدار درباره توطئه علیه مصلی باب الرحمه در مسجدالاقصی


به گزارش مجاهدت از خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، هیئت اسلامی- مسیحی حمایت از قدس و مقدسات نسبت به توطئه شوم دشمن صهیونیستی برای تبدیل مصلی باب الرحمه در مسجد الاقصی به کنیسه یهودی در چارچوب طرح تقسیم زمانی و مکانی مسجد الاقصی هشدار داد.

این هیئت در بیانیه‌ای عموم فلسطینیان را به حضور گسترده در مسجد الاقصی و مقابله با توطئه‌های دشمن صهیونیستی علیه مصلی باب الرحمه و بازگشایی در‌های این مصلی و بازسازی بخش‌های خسارت دیده آن فراخواند.

در این بیانیه آمده که رژیم صهیونیستی از طریق یورش به مصلی باب الرحمه و وارد آوردن خسارت به آن درصدد تعطیلی کلی این مصلی و بازگردان وضعیت حاکم بر آن به قبل از سال ۲۰۱۹ است که شهروندان فلسطینی در آن زمان برای بازگشایی آن به پا خواستند و این رژیم را وادار به بازگشایی در‌های این مصلی کردند.

هیئت مذکور اشاره کرد که مصلی باب الرحمه بخشی اصیل و جدایی ناپذیر از مسجد الاقصی است و هرگونه تلاشی در جهت تغییر وضعیت حاکم بر آن پیامد‌های بسیار خطرناکی در پی خواهد داشت.

این هیئت از اردن و تمامی کشور‌های اسلامی و عربی خواست به مسئولیت‌های خود عمل کرده و در برابر توطئه‌های دشمن صهیونیستی علیه مصلی باب الرحمه و مسجد الاقصی سکوت نکنند.

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید