شهید مطهری به واسطه داشتن ویژگی‌های منحصربه‌فرد معلم انقلاب نام نهاده شد

شهید مطهری به واسطه داشتن ویژگی‌های منحصربه‌فرد معلم انقلاب نام نهاده شد


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از یاسوج، «مصطفی عطاران» رئیس مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش امروز در آیین تجلیل از معلمان نمونه  استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج با بیان اینکه هر ساله مقام معظم رهبری بر اهمیت و جایگاه شهید انقلاب تاکید می‌کند، اظهار داشت: شهید مطهری با نشر کتاب‌های پرمحتوا و به دلیل زمان‌شناسی مناسب، از انحراف بسیاری از افراد در آن دوران جلوگیری کرد.

وی افزود: مبارزه با انحرافات، راستگویی، آزاده بودن، تواضع، شجاع بودن، با انصاف بودن و مشورت با شاگردان از دیگر ویژگی‌های شهید مطهری بود.

رئیس مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد: شهید مطهری در ابتدا خود را ساخت و سپس به تعلیم و تربیت دانش آموزان پرداخت.

«حسنعلی عزتخواه» مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست گفت: آموزش و پرورشِ امروز، نتیجه مدیریت مدیران و مسئولان گذشته در بدنه این سازمان است.

وی افزود: علاقه‌مند هستیم که از تجربیات ارزشمند مسئولان سابق در آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در مدیریت استفاده کنم.

عزتخواه خاطرنشان کرد: روح خدمت در تعالی تعلیم و تربیت، رویه آموزش و پرورش امروز در استان کهگیلویه و بویراحمد برای داشتن آموزش و پرورش قوی، متناسب و درخور نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی بیان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد مجموعه‌ای از مواهب الهی و منابع انسانی را در خود جای داده است و امیدواریم با تکیه بر تعلیم و تربیت سالم و صحیح این استان به سمت پیشرفت و توسعه گام بردارد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید