همایش افتخار و آموزش مدارس غیر دولتی در شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد

همایش افتخار و آموزش مدارس غیر دولتی در شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از البرز، همایش افتخار و آموزش مدارس غیر دولتی شهرستان ساوجبلاغ با حضور معاون وزیر آموزش  و پرورش رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان، امام جمعه شهر جدید مهستان، رئیس شورای اسلامی، رئیس مشارکت‌های مردمی و ارزیابی عملکرد استان، مدیرآموزش و پرورش ساوجبلاغ، معلمان و دانش آموزان در سالن گلستان شهر جدید مهستان برگزار شد.

«صمد پور روستا» مدیر آموزش و پرورش ساوجبلاغ در این آیین هفته معلم را به همه تلاشگران این عرصه تبریک گفت و اظهارداشت: ۶ هزار دانش آموز در ۳۸ مدرسه غیر دولتی در این شهرستان تحصیل  می‌کند و ۱۰۰ مرکز آموزشی غیر دولتی در زمینه‌های مختلف نیز در ساوجبلاغ فعالیت دارد.
وی افزود: هدف ما معلمان تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در مدارس است تا دانش آموزانی در تراز انقلاب اسلامی تربیت شوند.

وی ادامه داد: سند تحول بنیادین، گام دوم انقلاب، منویات و مطالبات رهبر معظم انقلاب از آموزش و پرورش در سرلوحه کار ما معلمان قرار دارد تا دانش آموزان انقلابی برای کشور آموزش ببینند و تربیت شوند.

مدیرآموزش و پرورش ساوجبلاغ یادآور شد: معلم با عشق در مدارس کارمی کند و به خاطر همین است که در جامعه جایگاه بالایی در بین مردم دارد.

پورروستا بیان کرد: آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ به علت مهاجرت پذیری با کمبود فضای آموزشی مواجه است و مدارس غیر دولتی نقش موثری در پوشش دادن دانش آموزان این شهرستان دارند.

در این همایش دانش آموزان  و هنرمندان به  اجرای سه سرود  و موسیقی سنتی پرداختند و به قید قرعه به ۱۲ نفر از معلمان مدارس غیر دولتی ساوجبلاغ شرکت کننده در برنامه، سفر زیارتی مشهد مقدس از سوی معاون وزیر،   آموزش و پرورش ساوجبلاغ  و شورای اسلامی شهر جدید مهستان اهدا شد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید