گفت و شنود/ دروغ نبند!

گفت و شنود/ دروغ نبند!



 گفت: یکی از خانم‌های مدعی اصلاحات ادعا کرده که ۶۰ درصد خانم ها خواهان حجاب نیستند و باید همه را به حال خود گذاشت تا هر کاری که اکثریت جامعه نسبت به آن پذیرش دارند را رعایت کنند!

به گزارش مجاهدت از مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: یکی از خانم‌های مدعی اصلاحات درباره حجاب گفته است؛ «‌دنیا به ما می‌خندد که ما برای یک امر بدیهی و انتخابی قانون وضع می‌کنیم‌»!

گفتم: رعایت حجاب اختیاری نیست بلکه یک قانون اسلامی و مدنی است و مانند هر حکم و پدیده دیگری نیاز به آیین‌نامه و قانون دارد.

گفت: ادعا کرده که ۴۰ درصد خانم‌ها طرفدار حجاب و ۶۰ درصد دیگر خواهان حجاب نیستند و باید همه را به حال خود گذاشت تا هر کاری که اکثریت جامعه نسبت به آن پذیرش دارند را رعایت کنند!

گفتم: اولاً این درصد را از کجا آورده است؟ همه شواهد نشان می‌دهند که مخالفان حجاب ‌اندک و کم‌شمارند و بسیاری از آنها نیز فریب خورده‌اند و از واقعیت حجاب بی‌خبرند و ثانیاً به خیال خود زرنگی کرده و اکثریت را مخالف حجاب معرفی کرده و سپس خواستار پیوستن بقیه به این اکثریت‌(!) شده است!

گفت: احکام الهی را نفی می‌کنند، در پروژه رسماً اعلام شده دشمن برای بی‌حجابی به کار گرفته می‌شوند… از این همه دروغ و پشت هم‌اندازی خجالت نمی‌کشند؟!

گفتم: پیرزنی جلوی آینه ایستاده بود و می‌گفت خدایا تو را شکر که با وجود سن زیاد، هوش و جوانی مرا حفظ کرده‌ای! شخصی از نوه‌اش پرسید؛ مادر بزرگت چه می‌کند؟ گفت؛ جلوی آینه ایستاده و به خدا دروغ می‌بندد!

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید