امنیت پایدار و عزت ملت ایران امروز در پرتوی حرکت در مسیر دفاع مقدس است

امنیت پایدار و عزت ملت ایران امروز در پرتوی حرکت در مسیر دفاع مقدس است


«مرتضی محمودوند» نماینده مجلس شورای اسلامی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به لزوم حفظ یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و تبیین حقایق این دوران اظهار داشت: دفاع مقدس یکی از برگ‌های زرین ملت ایران است که تا پایان تاریخ بشریت ماندگار خواهد ماند.

محمودوند خاطرنشان کرد: ما در دفاع مقدس به صورت مستقیم با بیش از 36 کشور جهان جنگیدیم تا از استقلال و عزت ایران اسلامی صیانت کنیم و اجازه ندهیم خاک مقدس ایران توسط بیگانه اشغال شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیش از 80 کشور جهان از صدام حمایت مالی و تسلیحاتی می‌کردند، گفت: اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی توجه ویژه به دفاع مقدس و تبیین حقایق این دوران با شکوه دارند، نشان از اهمیت دفاع مقدس دارد، و متأسفانه باید معترف شویم که همه مسئولان در این زمینه کوتاهی کرده‌اند.

وی افزود: امروز حفظ تمامیت ارضی کشور، امنیت پایدار، شرف ملی، حیثیت، عظمت و مجد ملت رشید ایران در پرتوی حرکت در مسیر دفاع مقدس خلاصه می‌شود و امام خامنه‌ای بارها بر این مهم تأکید ویژه داشته‌اند، بنابراین، ضرورت دارد همه ما اعم از مسئولان و مردم کوشش کنیم تا در تبیین دفاع مقدس بیش از پیش عمل کنیم.

محمودوند تصریح کرد: تاکنون هم اقدامات خوبی صورت گرفته است که امیدواریم بیشتر از این هم اقدامات مقتضی صورت گیرد.

انتهای پیام/241

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید