مراسم گرامی‌داشت آیت‌الله رئیسی از سوی بازاریان اصفهان برگزار شد

مراسم گرامی‌داشت آیت‌الله رئیسی از سوی بازاریان اصفهان برگزار شد


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، آیین بزرگداشت آیت‌الله رییسی رئیس جمهور شهید و شهدای خدمت از سوی اصناف، بازاریان و کسبه در مسجد جامع اصفهان با حضور آیت‌الله «سید یوسف طباطبایی‌نژاد» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، «سیدرضا مرتضوی» استاندار اصفهان، سردار «محتبی فدا» فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان و جمعی از مدیران ارشد استانی و شهری، علما و روحانیون و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

آیت الله «سیدابوالحسن مهدوی» عضورمجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اصفهان در سخنانی با گرامیداشت یاد وخاطره شهید جمهور ویاران شهیدش اظهارداشت: شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی فردی خستگی ناپذیر بود ودر راه خدمت به مردم شب و روز نمی‌شناخت.

وی به برخی از ویژگی‌های آیت الله سید ابراهیم رئیسی از زبان رهبری اشاره کرد وافزود: حضور میلیون‌ها نفر در سراسر ایران اسلامی درتشییع ومراسم یادبود شهید جمهور ویارانش هم به خاطر انقلابی بودن ایشان است.

وی ادامه داد: یکی از امتیازات ایشان پرداخت بدهی های دولت قبل بود و خزانه دولت که رو به خالی شدن بود جبران شد و تورمی که اضافه تر می شد جلوی رشدش گرفته شد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید