جبهه مقاومت خواب را بر صهیونیست‌ها حرام کرده است


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، سردار «رستمعلی رفیعی آتانی» فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین امروز در مراسم پیاده‌روی دلدادگان حسینی شهرستان آبیک، اظهار داشت: طبق فرمایش شهید مطهری باید مراقب باشیم تحریف و انحراف به فهم مبانی اصیل عاشورا آسیب نزند. ما نباید حسین حقیقی و دشمنان زمانه را فراموش کنیم.

وی ادامه داد: امام حسین علیه‌السلام برای زنده نگاه داشتن اسلام و برقراری اصل امر به معروف و نهی از منکر که به حق یک اقدام اجتماعی، سیاسی و فرهنگی به زمین مانده بود، در کربلا به نقش آفرینی پرداخت و این موضوع سبب شد همه عالم ایشان را به امامت، سلوک، هدایت، قرآن و مکتبش بشناسند.

فرمانده سپاه استان قزوین تصریح کرد: تمام قیام‌هایی که بعد از شهادت سیدالشهدا اتفاق افتاد از توابین و احرار گرفته تا قیام مختار به این معنا بود که حسین (ع) زنده هست.

وی عنوان کرد: ملت ایران در طول هشت سال دفاع مقدس و 40 سال تحریم و تهاجم و نفوذ دشمنان به حوزه استراتژیک غرب آسیا، به دشمنان فهمانده هست که تا بیخ گوش شما آمده‌ایم و مقتدرانه به فتح قله‌های عزت و افتخار و استقلال می‌اندیشیم.

رفیعی آتانی بیان کرد: اسرائیل هفته‌ها هست منتظر فرارسیدن زمان انتقام جبهه مقاومت هست، اما آن‌ها و ارباب‌شان بدبخت‌تر از آن هستند که بفهمند آغاز، حین و پایان انتقام چه زمانی هست، انتقام خیلی وقت هست که آغاز شده و توسط فرزندان تربیت یافته مکتب امام حسین علیه‌السلام در حال انجام هست.

فرمانده سپاه استان قزوین بیان کرد: رژیم صهیونیستی در قضایای اخیر اشتباه بزرگی کرد و بر این اساس نیز از ترس عواقب سخت این حماقت، دیگر شبی نیست که آرامش داشته باشد و جبهه مقاومت خواب آرام را بر صهیونیست‌ها حرام کرده هست. امروز عربده‌کشی آن‌ها تمام شده و حالا برای صیانت از خود دست و پا می‌زنند و به دست و پای آمریکا، انگلیس و فرانسه افتاده‌اند.

وی گفت: امام حسین (ع) در همه قرن‌ها، امام آزادگان و نماد مبارزه با ظلم و استکبار و فساد بوده و ملت ایران مفتخر هست که به تاسی از مکتب عاشورا، فرزندانشان را به میدان نبرد حق علیه باطل بردند و‌ فدا کردند و در برابر دشمنان به صف کشیده ایران اسلامی ایستادگی کردند و به دنیا فهماندند ظلم نمی‌پذیرند و از مظلوم حمایت می‌کنند.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید