پیام امام جمعه لرستان در پی شهادت «فرشید میریان»

پیام امام جمعه لرستان در پی شهادت «فرشید میریان»


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین «سیداحمدرضا شاهرخی»، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد به‌مناسبت شهادت سرباز وظیفه «فرشید میریان» پیام تسلیتی صادر کرد. 

متن پیام تسلیت به این شرح هست:

«بِسمِ رَبِّ الشُهَداءِ وَ الصِّدّیقین

وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلُوا فی سَبیلِ اللهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

در ایام عزاداری ماه صفر و سالروز شهادت حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع) خبر جانسوز شهادت مرزبان وظیفه «شهید فرشید میریان دولیسکانی» حافظ و مدافع امنیت مرز‌های ایران اسلامی، در حین پایش و کنترل نوار مرزی از نیرو‌های مرزبانی گروهان مرزی بسطام سقز که به درجه رفیع شهادت نائل شد، موجب تألم و تأثر فراوان گردید.

بی‌شک آرامش و امنیت کنونی ایران اسلامی مرهون مجاهدت‌های مردان بی‌ادعایی هست که در تمام نقاط کشور از مرز‌ها و تمامیت کشور و انقلاب اسلامی حراست می‌نمایند که برای این آرامش بهترین انسان‌ها از جان خود می‌گذرند تا امنیت برقرار گردد.

اینجانب شهادت این سرباز رشید اسلام و فرزند پرافتخار لرستان را به ساحت با عظمت حضرت ولیعصر امام زمان(عج) رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی)، فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی و مرزبانی، عموم مردم استان لرستان، خصوصاً مردم شهیدپرور شهرستان دلفان، خانواده و بازماندگان این شهید سرافراز تبریک و تسلیت عرض نموده و برای دوستان و خانواده عزادار و بزرگوار این شهید عزیز سعید، صبر و رحمت واسعه الهی را مسئلت دارم.»

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید