برگزاری جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته دفاع مقدس در خاش


دفاع مقدس در خاش” src=”https://defapress.ir/files/fa/news/1403/6/21/2598976_791.jpg” alt=”برگزاری جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته دفاع مقدس در خاش” width=”306″ height=”184″ align=”left”>به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از زاهدان، «فریبرز نیکبخت» معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار شهرستان خاش ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: مسئولیت کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بسیار سنگین هست چرا که امروزه دشمنان نظام اسلامی در صدد بر هم زدن امنیت و آسایش جامعه هستند که در این راستا باید قدم های اساسی برداشته شود و اینک امنیت و آسایش کشور را مدیون هشت سال دفاع مقدس و خون شهدا و ایثارگران هستیم.

فریبرز نیکبخت در ادامه اظهار و تأکید داشت: با توجه به نزدیکی به آغاز سال تحصیلی و شروع مدارس و گسترده بودن جامعه ی آموزش و پرورش در شهرستان مدیران و معلمان در راستای فرهنگ سازی  و تربیت نسل آینده باید رشادت های رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس را ترویج دهند.

وی همچنین در راستای اجرای هر چه بهتر و منسجم تر برنامه های هفته دفاع مقدس از همه ی دستگاه های اجرایی خواست تا به بهترین نحو ممکن برنامه های این هفته را اجرا نموده به طوری که زیبنده ی شهرستان خاش باشد.

نیکبخت در ادامه افزود: تجلیل و قدرشناسی از زحمات پیشکسوتان دفاع مقدس یک وظیفه ذاتی و اخلاقی و ارزشی هست که باید به صورتی شایسته و در خور مقام و منزلت این عزیزان به آن پرداخته شود.

در ادامه علی سعدی مسئول پایگاه فرهنگی انقلاب و دفاع مقدس شهرستان خاش گرامیداشت یاد و خاطره ی ایثارگری های دفاع مقدس برای نسل جدید انقلاب مهم و حیاتی دانست و اهتمام ویژه ی همه ی دستگاه های اجرایی جهت زنده نگه داشتن ارزش های دفاع مقدس را خواستار شد.

وی همچنین گفت: شعار هفته ی دفاع مقدس امسال “در راه فتح قله ایم” بوده و برنامه ها باید حول محور این شعار و نوآوری و خلاقیت در کارها به منظور انتقال هر چه بهتر دلاوری های رزمندگان و شهدا در دفاع مقدس در دستور کار باشد.

در ادامه این جلسه مسئولین ادارات برنامه های پیشنهادی خود در هفته دفاع مقدس را مطرح و راهکارهای لازم را درخصوص اجرای هر چه بهتر این برنامه ها بیان نمودند

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید