جشنواره غواصان دریادل بستری برای بازنشر رشادت‌های شهدا است


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، «اصغر حاج‌علی‌اکبری» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان امروز در آیین اختتامیه جشنواره غواصان دریادل و خط‌شکن، اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های  منحصر به فرد این رویداد موضوع ارزشی آن و استقبال تمام هنرمندان جوانمان بود. بیش از سه هزار و پانصد و سی و پنج شهید را در استان خودمان تقدیم انقلاب کردیم و بزرگداشت شهدا حایز اهمیت هست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان افزود: جشنواره غواصان دریادل و خط‌شکن بستری  برای بازنشر همه  رشادت‌های شهدا و رزمندگان، انتقال فرهنگ ایثار و شهادت بود که اتفاق افتاد. 

وی با بیان اینکه همه اقدامات نشان از توجه به موضوعات فاخر کشور عزیزمان در این جشنواره بود. از نیروهای انجمن‌های نمایشی و معاونت هنری اداره کل نیز بابت پیگیری جشنواره تشکر می‌کنیم، تصریح کرد:  امیدوارم این جشنواره یک امتحان تجربه و تبادل توانمندی  برای قدم های بعدی باشد.

حاج علی اکبری ادامه داد: سیاست محوری اداره کل فرهنگ ارشاد اسلامی حمایت از فعالیت‌های ارزش آفرین هست و این راه را ادامه خواهیم داد. همچنین هر رویدادی نقاط قوت و ضعفی دارد که نقطه قوت این جشنواره نیز  حضور جوانان، تنوع آثار، نگاه جدید،  زاویه نو به دفاع مقدس و ایثار و شهادت هست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان خاطرنشان کرد: نقطه ضعف جشنواره غواصان دریادل و خط‌شکن رویداد نیز ساختار جشنواره هست که نیاز به بازنگری جدی دارد و نیاز هست بخش‌های مختلف جشنواره متولی داشته باشد. 

  انتهای پیام

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید