به ریسمان خدا چنگ بزنید و متحد باشید

به ریسمان خدا چنگ بزنید و متحد باشید


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، شهید «اکبر احمدی لچه‌گوراب» یازدهم دی ۱۳۳۹ در شهرستان رشت دیده به جهان گشود؛ پدرش رحیم و مادرش محترم نام داشت؛ دانشجوی سال دوم در رشته ریاضی بود و به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت.

وی هشتم اسفند ۱۳۶۲ در تنگه چزابه بر اثر اصابت ترکش خمپاره به شهادت رسید و مزار وی در گلزار شهدای تازه‌آباد زادگاهش واقع هست.

وصیتنامه شهید «اکبر احمدی لچه‌گوراب»:

بسم الله الرحمن الرحیم

ولا تقولو لمن یقتل فی سبیل الله امواتا بل احیاء ولکن لا تشعرون (بقرة ۱۵)

و کسانی را که در راه خدا کشته می‌شوند مرده نخوانید بلکه آنها زنده‌اند.‌ای مردم دنیا بدانید تا موقعی که هدفمان الله هست مکتبمان اسلام هست آموزگارمان حسین (ع) هست و کتابمان قرآن و پرچمدار انقلابمان حضرت مهدی (ع) و رهبرمان روح‌الله هست پیروزیم و پیروز خواهیم ماند.

پس‌ای کسانی‌که دست از خدا و قرآن برداشته‌اید و مسلمان‌ها را از یاد برده‌اید تاریخ در قرآن شاهد زورگویانی و ستمگرانی، چون قوم فوعون وعاد وثمود و.. و ابرقدرت‌های زیادی بوده و همه آنها عاقبت نابود‌شدنی هستند پس‌ای مردم به ریسمان خدایی چنگ زنید و متحد باشید که فقط خدا پرستان جاویدند.

پدر و مادر بزرگوارم خداوند به شما صبر بدهد زحمات زیادی برایم کشیده‌ای ولی خودم خوب میدانم هرگز نتوانستم وظیفه فرزندی را در حقتان ادا کنم گناهانم در زندگی بس زیاد هست برایم در پیشگاه عالم طلب مغفرت کنید تا شاید بتوانم با ریختن خونم زحماتتان را جبران کنم.‌ای برادرانی که امروز در سنگر مقدس تبلیغات به فعالیت و تبلیغ مشغولید بدانید که وظیفه‌تان هر روز مشکل‌تر خواهد شد شما باید امروز چهره واقعی اسلام را بیان کنید و‌ای امت حزب‌الله اطاعت از امام حضور در صحنه و حفظ وحدت را هرگز از یاد نبرید و سنگر‌های خود یعنی مساجد را که بهترین سنگر مبارزه هست رها نکنید.

در پایان از تمام کسانیکه در این راه ما را یار و رهنما بودند ممنونم و برایشان آرزوی مؤفقیت میکنم؛ و، اما در خلاصه کلامم باید بگویم با عشقی به ولایت با آرزوی شهادت به اطاعت از امامت این تداوم راه نبوت سوختم وخود را ساختم و بسوی الله شتافتم 
تو‌ای دشمن بدان که اگر بتوانی تمام جسم مرا تکه تکه کنی، اما عشق مرا نمی‌توانی عشق به الله عشق به ثارالله عشق به روح الله (ولایت) به امید پیروزی تمام مسلمانان جهان بر همه ستمگران جهان به رهبری امام امت خمینی کبیر.

التماس دعا

انتهای پیام/

 

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید