وحدت نیروهای مسلح اجازه نداد، دشمنان به خواسته‌های خود برسند


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، «محمد علی بیرانوند»، فرمانده تیپ مستقل ۲۱۶ زرهی شهید سرلشکر غلامرضا مخبری زنجان امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح در بلوار شهید سلیمانی زنجان، ضمن تبریک ایام به همه مسلمانان جهان اظهار داشت: رژیم بعثی صدام با حمایت شرق و غرب و درحالی‌که انقلاب به نازگی به پیروزی رسیده بود تلاش داشت که به‌نظام و انقلاب ضربه بزند.

فرمانده تیپ مستقل ۲۱۶ زرهی شهید سرلشکر غلامرضا مخبری زنجان با بیان دشمن به خیال اینکه می‌تواند به خواسته‌های خود برسد جنگ را آغاز کرد، افزود: آمادگی نیروهای مسلح کشورمان شامل سپاه و بسیج و ارتش نتوانست به خواسته‌های شوم خود برسد.

وی با بیان اینکه وحدت و اتحاد و همدلی نیروهای مسلح کشورمان اجازه نداد دشمنان به خواسته‌های خود برسند، تصریح کرد: دشمن نتوانست حتی وجبی از خاک کشورمان را اشغال کند.

بیرانوند با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران خود را برای هر شرایطی آماده نگه می‌دارد و در حال حاضر شرایط خوبی داریم، ادامه داد: هیچ دشمنی در هیچ جای دنیا از رصد موشک‌های ما خارج نیست.

فرمانده تیپ مستقل ۲۱۶ زرهی شهید سرلشکر غلامرضا مخبری زنجان با بیان اینکه مردم ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس درس بی‌نظیری از ایثار و مقاومت به ارمغان آوردند و با رهبری مقام معظم رهبری همچنان چراغ راه آزاده‌خواهان روشن هست، افزود: نمونه عینی آن عملیات وعده صادق بود که نشان داد در چه سطح از وحدت و آمادگی قرار داریم.

وی با بیان اینکه بیش از ۶۰۰ مورد تجاوز از سوی رژیم بعثی به کشورمان قبل از جنگ صورت گرفت و بالاخره در ۳۱ شهریور جنگ را علیه کشورمان آغاز کردند، گفت: در همان روزهای نخست جنگ نخستین پاسخ را نیروی هوایی کشورمان داد و دشمن را تارومار کرد.

بیرانوند به عملیات کمان ۹۹ توسط نیروی هوایی اشاره کرد و گفت: این عملیات تمام پایگاه‌ها و تأسیسات دشمن را هدف قرار داد.

فرمانده تیپ مستقل ۲۱۶ زرهی شهید سرلشکر غلامرضا مخبری زنجان به تلاش دشمن برای آتش‌بس در همان روزهای نخستین جنگ اشاره کرد و گفت: اما امام دستور داد باید خاک کشورمان که توسط دشمن اشغال شده به کشورمان بازگردد.

وی به حمایت‌های دول غربی و شرقی از رژیم صدام اشاره کرد و گفت: استعداد جنگی عراق از ۱۶۰ هزار به ۲۲۰ هزار نفر در اواخر جنگ رسید در حالی دشمنان حتی جزیی‌ترین تجهیزات را هم به کشورمان نمی‌دادند.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید