نمایشگاه «محراب تا معراج» در قم آغاز به کار کرد

نمایشگاه «محراب تا معراج» در قم آغاز به کار کرد


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از قم، همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس و در شام ولامدت پیامبر گرامی اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) مراسم افتتاحیه نمایشگاه یاد یاران با عنوان «محراب تا معراج» در فضای باز ضلع جنوبی مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم برگزار شد.

در مراسم فوق، سردار سرتیپ ابوالفضل شکارچی معاون فرهنگی و سخنگوی ستاد کل نیرو‌های مسلح و سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه استان قم در خصوص اهمیت گرامیداشت هفته دفاع مقدس سخنرانی کردند.

مدیحه سرایی حاج حسن شالبافان مداح اهل بیت (ع)، اجرای دو سرود حماسی از گروه سرود هتنا و نورافشانی به مناسبت شام میلاد نیز از برنامه‌های مراسم افتتاحیه با اجرای مهدی آقابیگی از مجریان رسانه ملی بود.

در این مراسم، سید محمد آقامیری استاندار قم و جمع زیادی از مسئولان دستگاه‌ها و مدیران اجرایی، پیشکسوتان دفاع مقدس، خانواده‌های شهدا و علاقمندان فرهنگ حماسه و ایثار حضور داشتند.

قبل از آغاز مراسم افتتاحیه، سردار شکارچی به همراه سایر مسئولان از غرفه‌های مختلف نمایشگاه بازدید کردند.

نمایشگاه یاد یاران از غرفه‌های هوش مصنوعی، کتاب، غرفه ابزار و ادوات نظامی، غرفه نقاشی کودکان، مشاوره، ایستگاه صلواتی، غرفه شهدا و ایثارگران تشکیل شده هست.

اجرای تئاتر و نمایش از جمله برنامه‌های نمایشگاه یاد یاران هست که ضمن ترویج فرهنگ ایثار و فداکاری رزمندگان دوران دفاع مقدس برگزار می‌شود.

نمایشگاه یاد یاران با عنوان محراب تا معراج از روز شنبه ۳۱ شهریورماه تا جمعه ۶ مهرماه به مدت یک هفته در دو طبقه سالن داخلی و فضای بیرونی باغ موزه دفاع مقدس استان قم آماده بازدید علاقمندان هست.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید