فرهنگ و گنجینه ارزشمند دفاع مقدس؛ بایستی برای نسل جوان تبیین شود


دفاع مقدس؛ بایستی برای نسل جوان تبیین شود” src=”https://defapress.ir/files/fa/news/1403/7/4/2620096_371.jpg” alt=”فرهنگ و گنجینه ارزشمند دفاع مقدس؛ بایستی برای نسل جوان تبیین شود” width=”306″ height=”184″ align=”left”>به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از خراسان رضوی، اجتماع یک هزار نفر رزمندگان دوران دفاع مقدس و خانواده آنان با حضور خانواده شهدا و ایثارگران و مسئولان محلی در مصلی گلمکان برگزار شد.

در این برنامه؛ سرهنگ پاسدار «ابوالحسن پوررضا» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گلبهار طی سخنانی اظهار داشت: دفاع مقدس یک گنجینه‌ای ارزشمند از ایثار، اخلاص، شجاعت، مقاومت و فداکاری رزمندگان هست که باید این فرهنگ و دستاورد بزرگ برای نسل جوان و نوجوان تبیین شود.

وی تأکید کرد: خانواده رزمندگان دفاع مقدس اسوه‌های صبر و مقاومت هستند که در برابر مصائب و سختی‌ها استقامت کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گلبهار همچنین تصریح کرد: دفاع مقدس دوران پر افتخاری هست که رزمندگان ما با ایثار اخلاص، شجاعت و مقاومت بر دنیای استکبار غلبه کرده و نگذاشتند یک وجب از خاک کشور اشغال شود؛ بر همین اساس، باید فرهنگ دفاع مقدس و دستاورد‌های آن برای نسل جوان و نوجوان بازگو و تبیین شود.

وی در ادامه بیان کرد: اکنون شاهدیم که دشمن جرات و توان حمله و تعدی به ایران را ندارد و این اقتدار دفاعی ایران به برکت دفاع مقدس و ایثارگری‌های رزمندگان حاصل شده هست.

سرهنگ پوررضا در پایان صحبت خود یادآور شد: دوران پر افتخار هشت سال دفاع مقدس زوایای پنهانی دارد که راویان باید آن را برای اقشار مختلف مرد؛ بازگو کنند.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید