نماینده مجلس: ارزش‌های دفاع مقدس قابل تکثیر به کل جهان اسلام است


«عباس مقتدایی» عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی دفاع‌پرس، با اشاره به لزوم حفظ یاد و خاطره شهدای و ایثارگران دفاع مقدس و بازگویی حماسه‌های بینظیر آن دوران اظهار داشت: یکی از قله‌های همکاری‌های ملی و مبتنی بر رویکرد اعتقادی دفاع مقدس هست، حفظ ارزش‌های دفاع مقدس یعنی هویت یک ملت که آن، ملت بزرگ ایران هست برای دفاع از ارزش‌ها برجسته شود.

دفاع مقدس قابل تکثیر به کل جهان اسلام هست” src=”https://defapress.ir/files/fa/news/1403/7/5/2622043_353.jpg” alt=”نماینده مجلس: ارزش‌های دفاع مقدس قابل تکثیر به کل جهان اسلام هست” width=”600″ height=”400″>

مقتدایی خاطرنشان کرد: دفاع مقدس فقط یک مقطع تاریخی یا یک منطقه جغرافیایی یا یک لحظه و رخداد آنی نیست. بلکه دفاع مقدس یک اندیشه و مکتب غنی هست، دفاع مقدس مملو اندیشه‌های ژرف مادی و معنوی نشأت گرفته از مکتب امام حسین (ع) هست. 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: دفاع مقدس یک منبع تغذیه در ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و … برای آینده ملت ایران هست. به همین دلیل هست که اگر فیلم‌نامه یا داستانی نوشته می‌شود، می‌تواند در پدید آوردن روحیه حماسی و اعتقادی و جهادی جامعه ایرانی موثر باشد.

وی افزود: به همین جهت توصیه امامین انقلاب اسلامی این بوده هست که از این ذخیره تمام نشدنی برای حال و آینده کشور استفاده شود. شهدا صرفاً یک کار فردی انجام نداده‌اند، بلکه آنها هم خودسازی های فردی و هم تلاش برای سازندگی جامعه را دنبال کرده‌اند،

مقتدایی تصریح کرد: دفاع مقدس قابل تکثیر در بین ملل دیگر جهان هست. ارزش‌ها، اعتقادات واقعیت و حقایق دفاع مقدس قابل تکثیر برای سایر بخش‌های جهان اسلام به ویژه محور مقاومت هست.

انتهای پیام/371

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید