«قدیمی‌ترین تروریست‌های دنیا»+ نماهنگ

«قدیمی‌ترین تروریست‌های دنیا»+ نماهنگ


به گزارش مجاهدت از گروه فرهنگ دفاع‌پرس، پنجاه‌وچهارمین شماره «مثبت۱۰۰ثانیه» که گزارشی از سابقه رژیم صهیونیستی در ترور و خرابکاری هست، با عنوان «قدیمی‌ترین تروریست‌های دنیا» توسط رسانه KHAMENEI.IR منتشر شد.

در این نماهنگ، ابتدا بخشی از سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد اتحاد دنیای اسلام که آن را در دیدار مسئولان نظام، سفرای کشور‌های اسلامی و میهمانان کنفرانس وحدت در روز ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ هم‌زمان با سالروز ولادت پیامبر اکرم (ص) ایراد کردند، منتشر شده هست.

سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی به شرح زیر هست: «امروز قدم اول و اولین کار در اتحاد دنیای اسلام بر ضد این باند جنایتکار و باند تروری که بر فلسطین حکومت می‌کنند و قصف کردند سرزمین فلسطین را، این هست که کشورهای اسلامی ارتباطات اقتصادی‌شان را به‌کلی با این باند جنایتکار قطع کنند؛ این دیگر کمترین کاری هست که می‌توانند انجام بدهند.

باید این کار انجام بگیرد. ارتباطات اقتصادی را از بین ببرند، ارتباطات سیاسی را تضعیف کنند، حملات مطبوعاتی، حملات رسانه‌ای را تقویت کنند و صریحاً ابراز کنند و نشان بدهند که در کنار ملت مظلوم فلسطین قرار دارند.»

در ادامه نماهنگ، گزارشی از سابقه رژیم صهیونیستی در ترور و خرابکاری آمده که متن آن بدین شرح هست:

«دوام چنین کشوری بدون ساز‌و‌کار گسترده، پیچیده و مخفیانه سازمان‌های اطلاعاتی قابل تصور هم نبود.» این‌ها بخش‌هایی از گزارش رسانه انگلیسی بی‌بی‌سی راجع‌به دستگاه‌های جاسوسی صهیون‌ها هست با یک اعتراف ضمنی: اسرائیل یک هستۀ تروریستی بوده که بعدا دست و پا در آورده و ظاهر یک کشور گرفته!

تروریسم صهیونی قدیمی‌ترین سازمان‌ ترور در دنیای مدرن هست. جریانی متشکل از گروه‌های ریزودرشت تروریستی آلمانی – یهودی که بیش از  ۱۱۵سال سابقه دارد. در مقام مقایسه بد نیست بدانید که سی‌آی‌ای امریکا صرفا ۷۶ساله هست.

آش جوخه‌های ترور صهیونی که تعدادی‌شان زیر پر و بال آژانس یهود هم بودند به حدی شور شد که پیش از تشکیل اسرائیل حتی از جانب دولت تحت قیمومیت انگلیسی فلسطین هم تروریست نامیده شدند. گروه‌هایی مانند هاگانا، اشترن، ایرگون، هاشومیر و موسادلیالی‌بت از پیش از تشکیل رژیم صهیونی مشغول توطئه و جنایت و ترور و خرابکاری بودند.

همه‌شان هم بعد از تشکیل رژیم صهیونی در سال ۱۳۲۷شمسی جذب ارتش و سازمان‌‌های جاسوسی اسرائیل شدند. سران بعضی‌شان هم به مناصب بالایی در رژیم جعلی رسیدند. نمونه‌اش مناخیم بگین رهبر گروه تروریستی ایرگون که در دهه ۸۰ میلادی نخست‌وزیر اسرائیل شد. کسی که چهار دهه قبل دولت انگلیسی فلسطین گروهش را تروریست نامیده بود و تحت تعقیب قرار داده بود. 

باند ترور و جنایت نه یک اتهام بلکه واقعیت و جرم سنگین مسلم صهیون‌هاست.»

کد ویدیو

انتهای پیام/ 118

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید