عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: حمله زمینی به لبنان بی‌سابقه‌ترین شکست ارتش صهیونیست را رقم می‌زند

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: حمله زمینی به لبنان بی‌سابقه‌ترین شکست ارتش صهونیست را رقم می‌زند


«حسن قشقایی» عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی دفاع‌پرس، با اشاره به جنایت رژیم صهیونیستی در ترور شهید سید حسن نصرالله اظهار داشت: تاریخ تشیع به وضوح بیان کننده این هست که هرگاه بزرگان و افراد اثرگذار شیعه به شهادت می‌رسند، مسیر نهضت شیعه نه تنها با خلل مواجه نمی‌شود، بلکه پرقدرت‌تر از قبل ادامه می‌یابد.

قشقایی خاطرنشان کرد: سردار شهید سید عباس موسوی همچون شهید سید حسن نصرالله وزنه بسیار اثرگذاری برای حزب‌الله لبنان محسوب می‌شد که بعد شهادتش دیدیم که سید حسن نصرالله چگونه مقتدرانه حزب‌الله لبنان را مدیریت کرد و بر قدرت این جنبش آزادی بخش چندین برابر افزود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در جمهوری اسلامی ایران نیز فرماندهان و انسانهای بزرگی ترور شدند و به شهادت رسیدند، اما اقتدار دفاعی ما نه تنها کاهش پیدا نکرد، بلکه روزافزون قدرت دفاعی ما افزایش پیدا کرد. از زمانی که سردار سرافراز بزرگ اسلام سردار سلیمانی به شهادت رسید تا به امروز اقتدار دفاعی ما به حمدالله افزایش پیدا کرده هست.

وی با اشاره به حمله زمینی رژیم صهیونیستی به لبنان، افزود: نه تنها بنده بلکه بسیاری از کارشناسان نظامی معتقدند که از یکسو به دلیل ناهمواری‌هایی که در مرز بین لبنان و سرزمین‌های اشغالی وجود دارد و از سوی دیگر امکان پشتیبانی لجستیکی برای حمایت از رزمندگان حزب‌الله از طریق ایران، عراق و سوریه به سهولت ممکن هست، با حمله زمینی رژیم صهیونیستی قطعاً در باتلاقی فرو می‌رود که به راحتی قادر به خارج شدن از آن نیست.

قشقایی خاطرنشان کرد: لبنان قطعاً متفاوت از غزه هست و رژیم بی‌سابقه‌ترین شکست تاریخ خود را از مقاومت خواهد خورد. تحلیلگران رژیم صهیونیستی اذعان دارند که در صورت حمله زمینی به لبنان تلفات ارتش این رژیم به طرز قابل توجهی افزایش پیدا می‌کند.

انتهای پیام/371

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید