برگزاری مراسم محوری محکومیت رژیم اسرائیل و حمایت از جبهه مقاومت در خراسان‌جنوبی

حجت‌الاسلام بابایی امام جمعه شهرستان قدمگاه


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از بیرجند، حجت الاسلام بابایی امام جمعه شهرستان قدمگاه امشب در مراسم محوری محکومیت رژیم وحشی و شکست خورده صهیونیستی و اعلام حمایت از جبهه مقاومت و حزب الله قهرمان اظهار‌داشت: سپاه پاسداران با کمک نیرو‌های مسلح شب گذشته مناطق نظامی اسرائیل را آماج موشک‌های خود قرار داد تا به اسرائیل نشان دهد که هرگاه اراده کند می‌تواند هر نقطه‌ای از اراضی اشغالی را موشک باران کنند.

وی بیان کرد: همه آنچه را که در جهان در خصوص فلسطین شاهدیم به برکت نامگذاری روز جمعه آخر رمضان از سوی امام راحل (ره) به عنوان روز قدس هست.

حجت‌الاسلام بابایی با اشاره به این که امام(ره) فرمودند:ملت ما از مردم دوران رسول و حضرت علی(ع) بهتر هستند، افزود: اگر مردم علی(ع) را با وجود جریان غدیر تنها گذاشتند، ملت مسلمان ایران با گذشت ۴۶ سال امام و رهبری را با وجود همه سختی‌ها تنها نگذاشته‌اند.

امام جمعه شهرستان قدمگاه تصریح کرد: سید حسن نصرالله و شهدای مقاومت و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، قدر ولایت را خوب فهمیدند.

وی با بیان فراز‌های از سخنان سید حسن نصرالله گفت: سید حسن نصرالله بار‌ها در سخنانش تاکید کرد که مقام معظم رهبری را قدر بدانید، زیرا او حسین زمان ماست و باید او را محترم بشماریم.

حجت الاسلام بابایی خاطر نشان کرد: رهبر انقلاب از سید حسن نصرالله به عنوان رهبر مدبر سیاسی یاد کرد و فرمود؛ شهادت حق مسلم سید حسن نصرالله بود و سید مقاومت یک شخص نبود بلکه یک مکتب بود.

امام جمعه شهرستان قدمگاه تصریح کرد: با وجود این که ۴۲ هزار پیر و جوان توسط اسرائیل در فلسطین شهید شده اند و یک پنجم جهان مسلمان هستند همچنان کشور‌های اسلامی در برابر جنایات اسرائیل سکوت کرده‌اند.

وی گفت: امت اسلامی با وحدت خود باید جلوی ظلم و ستم رژیم صهیونیستی اسرائیل بایستند.

حجت‌الاسلام بابایی در ادامه متذکر شد: از صدر اسلام یهود برای براندازی اسلام تلاش کرده هست و امروز به برکت خون سردار شهید مقاومت شاهد افول آمریکا و اسراییل هستیم.

شایان ذکر هست که شرکت کنندگان در این مراسم با سر دادن شعار‌های الله اکبر، لا الله الا الله، محمد رسول الله، حیدر حیدر، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، یا حجت بن الحسن عجل علی ظهورک انزجار خود را از رژیم وحشی اسرائیل اعلام و از اقدام سپاه در موشک باران اسرائیل حمایت کردند.

انتهای‌پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید